Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-02-23 11h59
Antwoorden: 7 antwoorden
Sinds 3 maanden problemen met internet. Valt uit of is heel traag. 3 techniekers geweest. Decoder,modem en stukje kabel vervangen. Niet opgelost. Laatste technieker zei,indien niet opgelost terugbellen. Heb screenshots waarop dyidelijk te zien is hoe traag internet met momenten is of helemaal wegvalt.Nu weigert orange nog een technieker te sturen. Zeggen dat probleem bij ons ligt. Mesh extender aanschaffen. Tot 3 maanden geleden nooit problemen. situatie thuis niks veranderd. Dus twijfel ik of dit het probleem oplost. Geen zin om nutteloze uitgaven te dorn. Wat denken jullie?
eens voor een ander probleem.andere firma klacht ingediend via testaankoop en je kunt wel zien of de firma gereageerd heeft of niet. orange heeft dus niet gereageerd op de mail.
ik test misschien draadloos maar sta dan net bij de modem, dus dan zou het toch ook moeten goede snelheid zijn?
Ja, @tam03 draadloos bij de modem zou goed moeten zijn
let op - bij de modem op mijn iPhone
2.4 GHz geeft 30 a 40 Mbps
5 GHz geeft 140 Mbps
Maar hoe maak je dan verbinding met het internet ? Is dit traag met wifi of een rechtstreekse kabel naar je HGW ? ( de HGW is je modem ). Of staat er een eigen router tussen ?
Iets meer van die info is wel belangrijk.