annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onstabiel WIFI signaal vanaf 22.00 uur

Topic gestart op: 15-01-20 16h27

Antwoorden: 7 antwoorden

floatie70
Gewaardeerd verkenner

Onstabiel WIFI signaal vanaf 22.00 uur

Wij zijn nu sinds een maand Orange klant met een love trio-pakket.

De eerste weken geen problemen te melden maar sinds anderhalve week gebeurt het dat rond 10 uur 's avonds het WIFI signaal heel onstabiel wordt. Overdag hebben wij geen problemen dat gaat alles vlot.

De eerste keren schakelden we de modem uit paar minuten uit door de stekker uit het stopcontact te trekken. En dan was het meestal opgelost. Eergisteren was het een totale ramp. Dan hadden we vanaf 21.50 uur plots niets meer van wifi signaal. Dan proberen de technische dienst te bereiken maar er was niemand meer te bereiken.

Gisteren hadden we dan wel wifi-signaal maar surfen was heel traag.

Het rare van de zaak vind ik dat we overdag geen problemen hebben, alles kan dan niet beter zijn maar 's avonds beginnen de problemen telkens rond 22 uur. de technische dienst weet precies ook niet onmiddelijk een oplossing te hebben.

Heb al een paar keer de melding gekregen dat ik moet contact opnemen als de problemen zich voortdoen. Maar na 22 uur zijn ze niet meer bereikbaar.

Iemand een idee ?

 

Mvg,

jacky

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Wij zijn nu sinds een maand Orange klant met een love trio-pakket.

De eerste weken geen problemen te melden maar sinds anderhalve week gebeurt het dat rond 10 uur 's avonds het WIFI signaal heel onstabiel wordt. Overdag hebben wij geen problemen dat gaat alles vlot.

De eerste keren schakelden we de modem uit paar minuten uit door de stekker uit het stopcontact te trekken. En dan was het meestal opgelost. Eergisteren was het een totale ramp. Dan hadden we vanaf 21.50 uur plots niets meer van wifi signaal. Dan proberen de technische dienst te bereiken maar er was niemand meer te bereiken.

Gisteren hadden we dan wel wifi-signaal maar surfen was heel traag.

Het rare van de zaak vind ik dat we overdag geen problemen hebben, alles kan dan niet beter zijn maar 's avonds beginnen de problemen telkens rond 22 uur. de technische dienst weet precies ook niet onmiddelijk een oplossing te hebben.

Heb al een paar keer de melding gekregen dat ik moet contact opnemen als de problemen zich voortdoen. Maar na 22 uur zijn ze niet meer bereikbaar.

Iemand een idee ?

 

Mvg,

jacky

Ugh @floatie70,

Er is een mogelijkheid dat werken op de lijn voor sommige storingen zorgt. Tijdelijke incidenten kunnen ook gebeuren.

Soms daalt je internetsnelheid gewoon door het feit dat teveel toestellen op hetzelfde netwerk verbonden zijn.

Als je vragen over een bepaalde incident hebt kan je altijd webcare contacteren op sociale media.

In dit gesprek vind je al tips & tricks om je internetverbinding te verbeteren.

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
floatie70
Gewaardeerd verkenner

Gisterenavond was er dan totaal weer geen probleem en hebben powerlines niet moeten gebruiken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@floatie70  er zijn meerdere posten geweest met hetzelfde probleem. Kan zijn door updates of toch een probleem op het netwerk. @Totem  kan je eens zien of hier een verklaring voor is ? Lijkt mij vreemd dat er meerdere posts zijn met hetzelfde probleem en er geen probleem is. Misschien bepaalde updates die tegelijk gebeuren of ...?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
floatie70
Gewaardeerd verkenner

Wij hebben hier nog een draadloze powerline set liggen. Als het probleem zich opnieuw voort doet ga ik deze eens aansluiten.

Ik laat dan wel weten hoe dat verlopen is....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen