Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-20 16h27
Antwoorden: 7 antwoorden
Wij zijn nu sinds een maand Orange klant met een love trio-pakket.
De eerste weken geen problemen te melden maar sinds anderhalve week gebeurt het dat rond 10 uur 's avonds het WIFI signaal heel onstabiel wordt. Overdag hebben wij geen problemen dat gaat alles vlot.
De eerste keren schakelden we de modem uit paar minuten uit door de stekker uit het stopcontact te trekken. En dan was het meestal opgelost. Eergisteren was het een totale ramp. Dan hadden we vanaf 21.50 uur plots niets meer van wifi signaal. Dan proberen de technische dienst te bereiken maar er was niemand meer te bereiken.
Gisteren hadden we dan wel wifi-signaal maar surfen was heel traag.
Het rare van de zaak vind ik dat we overdag geen problemen hebben, alles kan dan niet beter zijn maar 's avonds beginnen de problemen telkens rond 22 uur. de technische dienst weet precies ook niet onmiddelijk een oplossing te hebben.
Heb al een paar keer de melding gekregen dat ik moet contact opnemen als de problemen zich voortdoen. Maar na 22 uur zijn ze niet meer bereikbaar.
Iemand een idee ?
Mvg,
jacky
Hallo,
Wij hebben net hetzelfde voor, ook gisteren en eergisteren, maar om 22u15.
Na enkele keren de modem heropstarten, konden we weer surfen, maar geen Netflix kijken. Helemaal niet leuk als je midden in een film zit.
Ik volg dus graag deze topic op zoek naar een oplossing.
Er zijn momenteel veel klachten met betrekking tot dit fenomeen. Er is nog geen verklaring voor gegeven.
In Mechelen idem. Op dit moment geen netwerk.