annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onstabiele vaste lijn na 22 uur

Topic gestart op: 30-06-23 20h46

Antwoorden: 4 antwoorden

Kitten666
Aspirant verkenner

Onstabiele vaste lijn na 22 uur

Ik werk als telefonisch consulente en doe de late shift vanaf 22 uur.

Helaas is dat de laatste tijd niet meer mogelijk, gezien mijn vaste lijn onstabiel is.

Ik mis hierdoor heel veel oproepen. Vroeger werken is voor mij heel moeilijk, omwille van andere verplichtingen.

Het is ook altijd als er niemand aanwezig is bij Orange dat de problemen beginnen.

Wordt het netwerk soms op een lager pitje gezet?

Mijn overste heeft met al haar Orange consulenten zoveel problemen dat ik me afvraag of de kwaliteit van het netwerk in orde is.

Ik blijf resetten en het probleem raakt niet verholpen. De vaste lijn is zo vaak een probleem dat ik stilaan uitkijk naar een andere provider, die misschien iets duurder is, maar zich voor mij dubbel en dik terug zal winnen.

Ik raad Orange dus al zeker niet aan voor een vaste lijn.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Kitten666 

Het is niet dat als Orange 'stopt' op den bureau met werken dat de lijn lager gezet wordt dat is niet zo maar denk ook dat je dat zelf wel weet. 

Maar je zegt de vaste lijn gebruiken is dit met zo een kastje die je erbij hebt gekregen dus ook echt de vaste lijn of bel je via internet ? laat ik zeggen Skype of zo ? 

Want heb je ook overdag deze problemen ? Heb je dit al eens getest en bekeken ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kitten666
Aspirant verkenner

Ik bel niet via Skype, louter met de vaste lijn en die geeft na 22 uur zowat continu connection errors.

Overdag heb ik minder problemen.

De situatie is zo slecht dat mijn werkgever me al voor een ultimatum heeft gesteld om van provider te veranderen.