Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-20 21h29
Antwoorden: 24 antwoorden
Wat is de oplossnelheid van orange in het weekend? Zit nml al de hele dag op smallband met de snelheid toegevoegd in de bijlage. Ik heb hiervoor gebeld maar kreeg niet veel reactie.
Ik ben net een maand abonnee van Orange en heb nu dus al spijt.
@LordPan Wat is uw smartphonemerk en model? Misschien kan dit ons tot een oplossing leiden, je weet maar nooit ...
Ik vroeg dit voor de vaste lijn, mijn gsm heeft er niks mee te maken.
heb momenteel geen snelheidsproblemen, wil gewoon weten welke limieten er zijn zodat ik er rekening mee kan houden vooraleer ze problemen opleveren voor mij. Ik heb die internet lijn ook voor mijn werk nodig en 130kbps zoals ik hier zie passeren is echt wel problematisch om erover een voip gesprek te doen en servers en pc’s remote over te nemen. (En nee, ik ben geen bedrijf, maar een werknemer die wekelijks van thuis uit werkt).
Wat is de oplossnelheid van orange in het weekend? Zit nml al de hele dag op smallband met de snelheid toegevoegd in de bijlage. Ik heb hiervoor gebeld maar kreeg niet veel reactie.
Ik ben net een maand abonnee van Orange en heb nu dus al spijt.
Ugh @deheugden,
De telefonische dienst behandelt je dossier binnen de 5 werkdagen. Op Facebook en Twitter krijg je een antwoord de dag zelf (als het niet te druk is), maar soms (in de meeste technieke gevallen) behandelen ze zelf je dossier niet, ze geven het door aan de technische dienst. Dan kan het nog 2 werkdagen duren voordat je dossier opgelost wordt.
Je zou je verbruik via je klantenzone kunnen controleren. Als dat niet het geval is, neem zeker contacte met de technische dienst via de Customer Service stamleden
@LordPan, piekuren en daluren gelden ook tijdens het weekend.
Totem's groet !
Totem
En wat als ze het probleem niet kunnen oplossen om uw verbruik op te volgen via Klantenzone?
Sinds augustus klant en tot nu toe werkt het nog altijd niet.
Al meermaals dit gemeld aan Orange, helaas kunnen ze voor mij niks doen. 'algemeen probleem'
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |