annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplos snelheid in het weekend

Topic gestart op: 01-02-20 21h29

Antwoorden: 24 antwoorden

deheugden
Ervaren verkenner

Oplos snelheid in het weekend

Wat is de oplossnelheid van orange in het weekend? Zit nml al de hele dag op smallband met de snelheid toegevoegd in de bijlage. Ik heb hiervoor gebeld maar kreeg niet veel reactie.

Ik ben net een maand abonnee van Orange en heb nu dus al spijt.

speed.png

Labels (1)
0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
patrick2
Wijze
Wijze

@deheugden  nee het is bij Orange dat geen wat je ziet dat je hebt dus enkel love duo of love trio. Als je de telemeter nog niet ziet bij Orange is het nog niet in orde daar kan een tijd over heen gaan. 

Bij Orange is het wel zo dat je onbeperkt hebt en die tellen hetzelfde als bij Telenet , als men in de piek uren meer dan 750 GB verbruikt komt men op smallband te staan. Natuurlijk kan dit ook een fout zijn bij hun in het systeem. Dat deze denkt dat je op smallband staat maar dat het in werkelijkheid niet zo is. Daarvoor zou de tweede lijn dat eens moeten bekijken. Beste is dan via FB messenger eens een bericht te doen en het te laten uitzoeken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
deheugden
Ervaren verkenner

FB duurt een paar dagen en verwijzen je door naar de telefoon. Heb die vandaag gebeld. Ben dus benieuwd hoelang dit gaag duren.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@deheugden  hopelijk zo snel mogelijk. Als de maand voorbij is zal ook de teller weer op 0 staan dus heeft u wel weer volledige snelheid.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

deheugden
Ervaren verkenner

Probleem in mijn ogen is eigenlijk dat Telenet haar positie misbruikt mbt de datalimieten. Een ander probleem is dan ook nog dat Orange niet voor mij opkomt als klant en maar naar Telenet ligt te wijzen. Ondertussen zit ik dan ook nog eens met een ontzettend trage verbinding temeer daar Orange de 750 gb limiet nergens duidelijk gemeld heeft , nog heeft genoemd bij de afsluiting van mijn abonnement.

Maar ik heb de beslissing al genomen,  ik dien een klacht in bij de ombudsdienst voor Telecom en wanneer mjjn 6 maanden om zijn, ben ik weg bij Orange. Er kan altijd iets fout gaat, maar dan wil ik wel als klant serieus genomen worden. En dat is er niet bij Orange. Of ik terug ga naar duur Telenet, weet ik nog niet. Maar helaas is marktwerking in Belgie praktisch afwezig voor telecomzaken.

0 pluimen
Superbonbon
Ervaren genezer

Het probleem is dat zelfs als je overstapt van Orange naar Telenet, je verrassingen zult krijgen die niet worden verteld. De wifi vertraagt ​​bijvoorbeeld na 22.00 uur. Ik zeg dat uit ervaring.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen