annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Piek en dal uren aangepast zoals bij Telenet

Topic gestart op: 24-07-20 12h57

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Piek en dal uren aangepast zoals bij Telenet

OPGELOST

@Totem  ik heb gemerkt en gezien dat er bij Orange geen aanpassing is gedaan aan de piek en dal uren voor het internet te gebruiken. Nu heeft Telenet onlangs weer aangekondigd dat er tot einde augustus aanpassingen zijn aan die uren. Dat wil zeggen :

* dal uren 00.00 uur tot 17.00 uur 

* piek uren 17.00 uur tot 00.00 uur. 

Gaan jullie hier ook iets mee doen of komen er ook aanpassingen op die uren? Begrijp en weet ook uit ervaring natuurlijk dat die piek en dal uren (  FUP ) moet blijven maar een aanpassing in uren is iets wat je zelf kan beslissen. Moest er weer thuis gewerkt worden door een tweede Corona crisis of die eigenlijk al gaan de is kan ik mij voorstellen dat het internet verbruik omhoog gaat ( als dit niet al meer was ) .

Nu zouden die uren ook aangepast kunnen blijven lijkt mij aangezien de meeste toch in de nacht niks downloaden en het meer overdag is dat er internet gebruikt wordt. Ook het analoog signaal op de kabel is weg waardoor er dus ook meer ruimte is op dit moment om meer data te kunnen verbruiken. 

Ik denk dat dit ook een heleboel klanten ten goede gaat komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@patrick2 piek en dal-uren zijn inderdaad aangepast zoals bij Telenet.

Deze zijn dus : 

- Piekuren : 17u - 00u 

- Daluren : 00u - 17u

Totem's groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  heb je hier misschien ook al een inzicht op of een antwoord ? Nu zijn de maatregelen tot einde oktober open gezet...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  heb je hier misschien ook al een inzicht op of een antwoord ? Nu zijn de maatregelen tot einde oktober open gezet...


Ugh @patrick2,

Totem heeft de vraag gesteld aan de verantwoordelijke en laat je wel iets weten als hij een antwoord heeft. Als je geen nieuws hebt stuur mij zeker een rooksignaal.

Totem's groetjes,

Totem

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@patrick2 piek en dal-uren zijn inderdaad aangepast zoals bij Telenet.

Deze zijn dus : 

- Piekuren : 17u - 00u 

- Daluren : 00u - 17u

Totem's groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen