annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poorten

Topic gestart op: 11-09-21 05h02

Antwoorden: 11 antwoorden

Dyckie
Aspirant verkenner

Poorten

Ik heb een compal modem van orange en krijg maar niet de poorten open voor vpn service.

Wou de vpn in Windows 10 op zetten maar als ik de poorten dan in mijn modem open zet en ga kijken staan deze nog dicht.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Dyckie  

Het kan aan mij liggen of ik ben niet mee of mijn kennis is op dat kan ook maar voor VPN heb je toch geen poorten nodig om open te zetten? 

Ik kan thuis ook een VPN verbinding maken maar mijn poorten blijven gesloten daar doe ik niks aan. En in het verleden heb ik een VPN connectie gehad en de poorten blijven dicht , en voor het werk lang geleden , bij Proximus toen ik nog thuis werkte voor hun , had ik ook een VPN maar ook zonder poorten te openen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dyckie
Aspirant verkenner

Voor inkomende verbinding op u pc waar je naartoe wilt moet je wel poorten voor open zetten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dyckie  

Zoals ik al zei in draaide een VPN op mijn pc voor proximus en kon perfect naar hun servers toe werken. Thuis op mijn modem moest ik geen enkel poort open zetten het werkte gewoon zoals het moest werken. 

Wat is je doel wat wil je bereiken met die VPN leg dat eerst eens uit. Dan kan ik of iemand anders misschien wat gerichter antwoorden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dyckie
Aspirant verkenner

Dit was ik aan het proberen op te zetten en daar voor moet poort 1723 open voor staan.

https://www.howtogeek.com/135996/how-to-create-a-vpn-server-on-your-windows-computer-without-install...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen