annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs verhoging van Internet?

Topic gestart op: 02-02-22 17h26

Antwoorden: 12 antwoorden

Caacp
Rekruut scout

Prijs verhoging van Internet?

OPGELOST

Ik heb mijn factuur ontvangt van het periode 22 dec 2021 - 21 jan 2022 en ik heb gemerkt dat het 2 euros duurder is. Ik heb geen informatie gekregen over dit verhoging.

Weet er iemand van iets? 

Dank u wel

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/algemene-en-bijzondere-voorwaarden-van-het-love-aanbod

patrick2_0-1643829014412.png

 

Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Elke262
Gewaardeerd verkenner

Yep ,prijzen zijn omhoog. Is op het nieuws geweest dacht ik 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Orange moet dat ook melden op de vorige factuur dat er een prijsverhoging komt. Niemand is verplicht om de gazet te lezen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/algemene-en-bijzondere-voorwaarden-van-het-love-aanbod

patrick2_0-1643829014412.png

 

Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leentje1973
Veteraan verkenner

Een melding is wel zo netjes en duidelijk. Als je continu al je voorwaarden moet gaan echt lezen, dan ben je hele weken kwijt. Men doet dit niet voor niets zeer onduidelijk en dat weet Orange. 

Dus eigenlijk wordt Orange geacht dit zelf te melden ook.

 

Als dit nog eens gebeurt, dan ben ik wel weg. Want ik dacht dat ze het niet gingen doen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen