Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-22 17h26
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb mijn factuur ontvangt van het periode 22 dec 2021 - 21 jan 2022 en ik heb gemerkt dat het 2 euros duurder is. Ik heb geen informatie gekregen over dit verhoging.
Weet er iemand van iets?
Dank u wel
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous
Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :
Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur.
Yep ,prijzen zijn omhoog. Is op het nieuws geweest dacht ik
Orange moet dat ook melden op de vorige factuur dat er een prijsverhoging komt. Niemand is verplicht om de gazet te lezen.
@Anonymous
Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :
Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur.
Een melding is wel zo netjes en duidelijk. Als je continu al je voorwaarden moet gaan echt lezen, dan ben je hele weken kwijt. Men doet dit niet voor niets zeer onduidelijk en dat weet Orange.
Dus eigenlijk wordt Orange geacht dit zelf te melden ook.
Als dit nog eens gebeurt, dan ben ik wel weg. Want ik dacht dat ze het niet gingen doen.