Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-22 17h26
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb mijn factuur ontvangt van het periode 22 dec 2021 - 21 jan 2022 en ik heb gemerkt dat het 2 euros duurder is. Ik heb geen informatie gekregen over dit verhoging.
Weet er iemand van iets?
Dank u wel
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous
Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :
Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur.
Is de eerste prijsverhoging sinds de lancering van het LOVE pakket in 2016
Verder vind ik dit op mijn factuur van december
Idd, dat krijg je als je de factuurdetails in je mail al ziet, dan doe je je factuur meestal niet meer open. Boodschap: zet het duidelijk in de mail van het factuur...
Ik weet dat het de eerste verhoging is, maar toch hoop ik dat het hierbij wel blijft.
Is een gewoonte, @Leentje1973 ik bezie de factuur altijd, niet altijd de gedetailleerde factuur.
Wat de prijsverhoging betreft, we zitten nu eenmaal met inflatie, alle prijzen gaan omhoog
Niets gehoord of gelezen in het nieuws en ik lees niet alle dagen de voorwaarden. Een melding van orange had wel gemogen.
Tja als je de gazet niet leest.....
https://www.hln.be/ihln/orange-trekt-tarieven-voor-vast-internet-en-televisie-op~aeb3db8f/