Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-22 17h26
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb mijn factuur ontvangt van het periode 22 dec 2021 - 21 jan 2022 en ik heb gemerkt dat het 2 euros duurder is. Ik heb geen informatie gekregen over dit verhoging.
Weet er iemand van iets?
Dank u wel
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous
Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :
Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur.
Wat voor een antwoord is dat nu weer. Als klant van Orange ben je dus verplicht een gazet te kopen en uit te pluizen om te weten dat ze de prijs verhogen. Heel klantvriendelijk. Als ze een rekening moeten sturen weten er je wonen maar een prijsverhoging meedelen gaat niet.
Wist ik zelf niet, thanks 👍
Het is overal duidelijk aangekondigd dat er een prijsverhoging ging komen bij Orange.
https://www.hln.be/ihln/orange-trekt-tarieven-voor-vast-internet-en-televisie-op~aeb3db8f/