annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs verhoging van Internet?

Topic gestart op: 02-02-22 17h26

Antwoorden: 12 antwoorden

Caacp
Rekruut scout

Prijs verhoging van Internet?

OPGELOST

Ik heb mijn factuur ontvangt van het periode 22 dec 2021 - 21 jan 2022 en ik heb gemerkt dat het 2 euros duurder is. Ik heb geen informatie gekregen over dit verhoging.

Weet er iemand van iets? 

Dank u wel

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Klopt je moet de gazet er ook niet voor lezen want het staat ook gewoon in de voorwaarden :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/algemene-en-bijzondere-voorwaarden-van-het-love-aanbod

patrick2_0-1643829014412.png

 

Enkel lezen mensen de voorwaarden nooit en dat is meestal het grote probleem. Als ik lees ergens dat mijn provider de prijzen verhoogt dan ga ik ook op zoek naar daar waar het zou kunnen staan. Want ik wil dan weten wat het voor impact heeft op mijn factuur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Gregory
Wijze
Wijze

@Leentje1973 

Is de eerste prijsverhoging sinds de lancering van het LOVE pakket in 2016

Verder vind ik dit op mijn factuur van december

 

Capture.JPG

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Idd, dat krijg je als je de factuurdetails in je mail al ziet, dan doe je je factuur meestal niet meer open. Boodschap: zet het duidelijk in de mail van het factuur...

Ik weet dat het de eerste verhoging is, maar toch hoop ik dat het hierbij wel blijft.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is een gewoonte, @Leentje1973 ik bezie de factuur altijd, niet altijd de gedetailleerde factuur.

Wat de prijsverhoging betreft, we zitten nu eenmaal met inflatie, alle prijzen gaan omhoog

 

0 pluimen
paulj
Gewaardeerd verkenner

Niets gehoord of gelezen in het nieuws en ik lees niet alle dagen de voorwaarden. Een melding van orange had wel gemogen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@paulj 

Tja als je de gazet niet leest.....

https://www.hln.be/ihln/orange-trekt-tarieven-voor-vast-internet-en-televisie-op~aeb3db8f/

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen