annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met vaste lijn

Topic gestart op: 15-04-20 18h49

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Probleem met vaste lijn

OPGELOST

Hallo, ik heb een probleempje. Kan niet bellen met mijn vaste lijn.
Ik heb gemerkt dat er maar 2 lichtjes werken op die modem van de vaste lijn, dat moeten er normaal 3 zijn.

Hoe kan ik dit oplossen? Kan iemand mij helpen?

Met mijn internet en tv heb ik geen probleem.

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  als je vaste lijn is aangesloten op de cisco , dus niet op de modem , kan je die eens resetten. En kijk ook dat je lijn 1 gebruikt want de tweede werkt niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

Goedenavond,

zet alles af,  dan trek alles uit ook aan je modem en router.

Zet dan na 10 minuten alles terug op.

Een voor één.

Even geduld dan zou alles weer moeten werken, succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  als je vaste lijn is aangesloten op de cisco , dus niet op de modem , kan je die eens resetten. En kijk ook dat je lijn 1 gebruikt want de tweede werkt niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedenavond,

zet alles af,  dan trek alles uit ook aan je modem en router.

Zet dan na 10 minuten alles terug op.

Een voor één.

Even geduld dan zou alles weer moeten werken, succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette @patrick2 

Het is opgelost, heb alles één voor één terug opgestart en mijn vaste lijn werkt terug. Bedankt voor jullie hulp.

Groetjes

Josette
Wijze
Wijze

En jij bedankt voor je antwoord.

We zouden willen dat iedereen die inzet had.

Nog een fijne avond. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen