annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met Mesh Wifi

Topic gestart op: 21-05-21 17h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Idema
Aspirant verkenner

Problemen met Mesh Wifi

OPGELOST

Heb al meer dan half jaar 2 Mesh Wifi's staan, en werkten steeds perfect. De laatste week valt echter de Mesh die vlak naast de modem staat echter steeds uit. Ongeveer om de 15 minuten doven de twee lampjes, en starten dan onmiddellijk opnieuw op. Ik heb dan 1 minuut later opnieuw goede verbinding. Vervelend als je in een on-line meeting zit of een opleiding volgt. De toestellen staan nog steeds op dezelfde plaats. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Als die van Orange komen zou ik het aan Orange signaleren - misschien is er een defect - je hebt 2 jaar garantie @Idema 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
fregilcy
Ervaren verkenner

Heb je al geprobeerd om die te recetten, je legt gewoon die Mesh wifi af, en dan is er daar een klein gaatje waar je met een fijne naald normaal zit daar zo een stekertje bij, juist zoals met uw telefoon, daar kun je dan uw stekkertje insteken en eenmaal voorzichtig drukken en dan laat je hem opnieuw opstarten normaal kan het zijn dat hij dan terug normaal werkt. Dat gaatje zit juist onder de aanleg knop. dat kan een storing zijn door hetgeen rondom gebeurd. als je dan alles terug opstart zou het kunnen dat alles herstelt is 

0 pluimen
DennisDG
Ervaren verkenner

Dit lijkt mij een softwarematige of hardware matige storing aan het apparaat zelf. Vast kan het apparaat zelf ter plekke niet hersteld worden, maar deze kunnen eventueel gerust wel gratis omgewisseld worden door een Orange technieker (denk ik/vermoed ik).

Gregory
Wijze
Wijze

Als die van Orange komen zou ik het aan Orange signaleren - misschien is er een defect - je hebt 2 jaar garantie @Idema 

Leden met de meeste pluimen