Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-22 22h44
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb meermaals binnen gebeld ivm de wifi thuis . Krijg Franstalige aan de lijn dan word ik doorgestuurd naar Nederlands word de lijn onderbroken na 30min aan de lijn. Bel ik terug weer Franstalig weer 30min aan de lijn nog niemand gesproken. Dit probleem blijft zich voordoen. Bel ik eerder terug willen ze weer alles checken naar gelang dit niet is opgelost anders moest ik de technieker betalen. De problemen blijven , kan wel elke maand betalen . Ben genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider . Ga niet blijven betalen als het niet werkt of opgelost word mvg
Heb je overal slechte WiFi ? Staat de router op een centrale plek ? Vb router in de living heb je goed bereik normaal ook mag de router vb niet in een kast zitten want dit verzwakt de WiFi, als het vb alleen boven slechte WiFi is kan je vb boven een router plaatsen van vb asus of dergelijke
Misschien kun je je probleem hier eens neerzetten - kan zijn dat we kunnen helpen
@Orange-88cb2 goedemorgen,
dat is niet fijn om te lezen.
Neem eens contact op via FB-Messenger als je wil?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium