annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RTSP steam werkt niet via mobiel

Topic gestart op: 08-10-18 13h51

Antwoorden: 6 antwoorden

Fluxlicious
Gewaardeerd verkenner

RTSP steam werkt niet via mobiel

Sinds is overgeschakeld ben naar Orange (voorheen Base) kan ik mijn bewakingscamera's niet meer zien op mijn smartphone verbonden via het mobiel netwerk. De app kan geen verbinding maken door een timeout.

Het lijkt mij specifiek aan Orange te liggen want dit werkt wel:

  • Met smartphone via WiFi thuis
  • Met smartphone via WiFi ergens anders (publieke hotspot of TelenetWiFree waarvan ik nog een account heb)

Ik heb ook mijn smartphone zelf getest door een hotspot aan te maken en met mijn laptop te verbinden via mijn smartphone naar het mobiel netwerk. Ook dit werkt niet, eveneens een timeout.

Ik heb ook geprobeerd de RTSP poort te veranderen (standaard 554) naar 3554, maar ook dit maakt geen verschil.

Ter info: het gaat over RTSP over UDP.

Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Fluxlicious als ik het goed begrepen heb en lees kan u dus uw camera beelden niet bekijken via de mobiele data. Vreemd want heb zelf ook camera's en heb niks moeten instellen op de gsm noch op de camera's zelf. Doet het probleem zich enkel voor op deze GSM of heeft u eventueel een andere gsm waar u mee getest heeft en daar u het zelfde probleem heeft? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Fluxlicious
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Dat kan ik ook nog even proberen, maar het werkte wel met dit toestel via een andere provider, dus ik dat de kans klein is dat het zal werken op een ander toestel. Ik laat je weten hoe het gaat.

Leden met de meeste pluimen