annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Router probleem

Topic gestart op: 21-03-20 01h03

Antwoorden: 3 antwoorden

LouDM
Aspirant scout

Router probleem

Mijn broer en ik zitten op het bovenste verdiep en omdat de wifi hier enorm slecht was hebben we hierboven een router laten installeren. Het probleem is nu dat deze soms niet werkt en soms weer wel. Momenteel hebben we nog geen linken kunnen vinden waarom de router soms niet werkt. Heeft iemand hier een idee van? En hoe ik dit misschien zou kunnen oplossen? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn broer en ik zitten op het bovenste verdiep en omdat de wifi hier enorm slecht was hebben we hierboven een router laten installeren. Het probleem is nu dat deze soms niet werkt en soms weer wel. Momenteel hebben we nog geen linken kunnen vinden waarom de router soms niet werkt. Heeft iemand hier een idee van? En hoe ik dit misschien zou kunnen oplossen? 

Ugh @LouDM,

Hiervoor zou je best de merk van je router aanspreken. Om een beter compatibiliteit met onze modem te hebben zou je best ons Mesh Wifi uitproberen.

Totem doet de zonnedans,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@LouDM  kan je eens wat specifieker zijn met het werkt dan niet dan wel . Is het dan de router opnieuw opstart of wat gebeurd er precies .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

misschien kan je  eens lezen gaan?

https://allestoringen.be/storing/orange/

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen