Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-18 19h10
Antwoorden: 8 antwoorden
Helaas een bedroeven slechte ervaring met Orange achter de rug. Via internet meldde ik me begin juni aan voor het Love-abonnement. De dag nadien werd ik reeds gebeld door het callcenter, heel vriendelijke medewerker. Tot het moment dat mijn afspraak voor installatie moest gemaakt worden: hun software herkent geen appartementen. Ze gingen mij later op de dag terug bellen. Twee weken later: geen telefoon. Ik bel zelf naar de klantendienst: 45 min aan wachtmuziek zonder een medewerker aan de lijn te krijgen, ik geef uiteindelijk op. Ik stuur een contactaanvraag via de website. Ik krijg een automatische mail dat men mij binnen de 3 werkdagen zal contacteren. Een week later: geen respons. De dag erna ga ik een Orange Store in Maasmechelen shopping binnen, daar waren ze allesbehalve vriendelijk. Via internet aangevraagd, daar kunnen zij toch niks aan doen, toch?! Na lang aandringen gaven ze mij dan zg een rechtstreeks telefoonnummer van de activatiedienst. Dit probeerde ik bij thuiskomen uit. Bleek de gewone klantendienst te zijn. Tot 3x kreeg ik een medewerker aan de lijn, telkens zou men mij doorschakelen met de juiste collega. 2x wachtmuziek, die na aantal minuten gewoon afgebroken werd. 3e maal kreeg ik zelfs geen wachtmuziek bij de doorschakelen, lijn werd gewoon afgebroken. Ik gaf opnieuw op. Ik stuurde via messenger een bericht. Paar uur later kreeg ik antwoord, begon die medewerker gewoon afspraken in te plannen zonder te vragen of dit voor me paste. Heb deze dus moeten annuleren, ook dit nam verschillende telefoons in beslag, want ik bleef maar mails krijgen met bevestigingen dat ze die dag gingen langskomen, terwijl ik niet thuis was. Ook had ik een aantal vragen gesteld via messenger, op geen enkel krijg ik antwoord, ze worden vakkundig genegeerd als het hen niet uitkomt. Uiteindelijk heb ik de hele boel afgeblazen. Dit is werkelijk de slechte ervaring in klantenservice die ik ooit ervaren heb. Niemand weet wat ze doen, ze zijn niet vriendelijk vanaf de eerste seconde dat je naar de klantendienst belt of berichten stuurt, laat staan in de winkels. Ze mogen dan zg de goedkoopste op de markt zijn, hun service is gewoonweg slecht, en dan betaal ik liever het dubbele waar ik weet dat ik altijd correct en snel geholpen wordt, ongeacht het probleem. Ik was nog niet eens klant en werd meer dan een maand aan het lijntje gehouden, wat zou het wel niet zijn als je effectief klant bent? Totale teleurstelling is de enige conclusie die hieruit voortkomt.
Helaas. Gsm ging meteen in orde. Vermelden ze wel niet dat Apple betalingen niet mogelijk zijn via gsm abonnement. Toch een belangrijk verschil als ik vraag of er verschillen waren behalve hoeveelheid data enzo. Spreek ik een medewerker aan op messenger, krijg ik als antwoord ‘dat had u dan zelf maar kunnen vragen, als u dat toch zo belangrijk vindt’ .. dit kan toch gewoon niet als antwoord? Daarnaast nog steeds geen bericht voor tv/internet installatie. Uiteindelijk annuleer ik alles, want ik heb die apple betalingsmogelijkheid nodig voor mijn werk, dus kan ik het gsm abonnement niet behouden. Krijg ik als reactie ‘in se moet er niks geannuleerd worden, want er was nog niks geinstalleerd’ .. anders ook een fijn antwoord. Nu geef ik definitief op, en mij zien ze er nooit meer terug.
Ugh @lynn,
Absoluut niet fijn om te horen, beste Triber!
Kan je je persoonlijke gegevens doorsturen in privé? Dan kunnen we je netelige situatie intern bekijken, als je dat wenst uiteraard.
Moge mijn overwinningsdans je problemen doen opgaan in rook.
🐺 Totems Saluut 🐺
Hetzelfde hier...
???
Bizar. Ik heb ook al (technische) problemen ervarven, maar ben steeds vrij snel geholpen geweest. Even snel als bij andere operators.
Gelukkig maar 🙂 deze ochtend kreeg ik nog een e-mail ter bevestiging dat een installateur zal langskomen op 11 juli, en we zijn de 21ste .. het bizarre blijft maar toenemen.