annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte wifi

Topic gestart op: 08-02-23 15h02

Antwoorden: 5 antwoorden

Alinda
Aspirant verkenner

Slechte wifi

Kan ik op mijn orange router mesh wifi plaatsen, zodat ik boven en in de tuin ook wifi heb?of heb ik er andere dingen voor nodig om mijn wifi signaal te versterken. Ik weet dat een wifi versterker niet echt werkt.

Groetjes alinda

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Alinda 

Om Mesch wifi te installeren heb je echt geen technische achtergrond nodig maar daar zeg ik wel bij bij de de basis , er zijn er ook bij die echt technisch gaan. 

Afhankelijk van het soort Mesh wifi wat je gaat aankopen is het makkelijk te instelleren. 

Als je die van Orange zelf neemt heb je de basis , je plugt één in op je HGW ( de modem ) je installeert die en de andere torentjes plaats je daar waar jij wifi nodig hebt. Let er wel mee op dat de torentjes elkaar goed kunnen zien , dus niet eentje in de kelder plaatsen eentje buiten en de andere boven want dan heeft je Mesh geen nut. ( tenzij je ze allemaal met een kabel rechtstreeks onderling kan verbinden. 

Ik heb zelf ook al een topic gemaakt in de tips en tricks om de mensen op weg te helpen. Dus klik op de blauwe link en lees het eens aandachtig door. Bij eventuele vragen stel ze gerust. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen