annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart wifi

Topic gestart op: 18-02-20 19h57

Antwoorden: 4 antwoorden

Jasper85
Aspirant verkenner

Smart wifi

Hallo, 

 

Tegenwoordig worden er heel vaak reclames afgespeeld over de smart WiFi van Orange. Ikzelf ben voor TV en internet nog klant bij Telenet, en dit omwille van de betere WiFi (gratis WiFi-uitbreiding). Ik vraag mij af wat de smart WiFi van orange juist inhoud, ik vind hierover weinig info op de site. 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo, 

 

Tegenwoordig worden er heel vaak reclames afgespeeld over de smart WiFi van Orange. Ikzelf ben voor TV en internet nog klant bij Telenet, en dit omwille van de betere WiFi (gratis WiFi-uitbreiding). Ik vraag mij af wat de smart WiFi van orange juist inhoud, ik vind hierover weinig info op de site. 

Hallo @Jasper85,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@Jasper85 met de smart wifi bedoeld u waarschijnlijk de mesh wifi. Dus een uitbereiding op uw bestaande wifi systeem . Wat @Cdt24801  al aangehaald heeft is het dus goed te bekijken of dit voor u de moeite is. Het is zeker niet gratis en bedenk goed of u het nodig heeft. Zelf heb ik een mesh wifi systeem maar dat komt omdat mijn huis is opgedeeld. Boven heb ik de living daarboven een slaapkamer , achter de living ook nog een slaapkamer en beneden al de rest.Doordat mijn inkomende signaal , dus de kabel van buiten naar binnen , in de living binnen komt staat daar mijn modem. Daarmee heb ik een mesh systeem geplaatst en mijn nodes regelen al de rest van mijn wifi in huis. Mijn systeem heb ik elders gekocht dus geen Orange en ben er erg tevreden van. Maar goed dat geldt voor mij thuis omdat ik een groot huis heb en anders opgedeeld is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat je mesh bedoelt hier 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jasper85 

Met dat mesh systeem zul je zeker en vast ook heel goede WiFi overal in huis hebben, maar het is dus niet gratis zoals de eerste uitbreiding bij Telenet.

Alles hangt ervan af welke behoefte je juist hebt. Wanneer uw probleem opgelost is met één AP of één powerline met WiFi, dan is een mesh systeem overkill. Heb je echter een grote woning met verschillende verdiepingen en goede isolatie (en dikke muren), dan zal een mesh systeem waarschijnlijk de betere optie zijn.

Zo een mesh systeem kun je natuurlijk niet alleen bij Orange kopen, je kan dat ook zelf in vele shops vinden aan de meest uiteenlopende prijzen.

Maar zoals ik zei, alles hangt af van uw reële behoeften.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen