annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Topic gestart op: 12-05-20 12h21

Antwoorden: 24 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Net een brief gekregen dat de speedboost verhoogd wordt naar 400/40.

Dit voor 15 ipv 10.

 

100 gaat niet omhoog en blijft gewoon 100. 

 

97039981_2587407584806954_8911383112802369536_n.jpg

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
adizal
Leidende verkenner

Speedboost 200 naar 400

Zo te zien zijn ze er toch al een maand mee bezig. Raar. Ik heb die brief niet gekregen, maar wel een sms vorige woensdag met laatste oproep. Heb direct naar de 5000 gebeld en ingetekend.

Tot op heden nog geen reactie of speedboost 400

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  komt in orde moet even wat geduld hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Jaja geduld, ik hoop ook dat dit wederkerig is, wanneer ik door bepaalde omstandigheden mijn internet abonnement niet op tijd zou kunnen betalen. Eerder denk ik dat de aanmaning sneller zal zijn dan de activatie van sommige diensten. U gaat mij toch niet wijsmaken dat een snelheids upgrade een zo ingewikkelde operatie is. Kunnen veel factoren komen kijken maar het is dan langs business kant toch aangewezen de klanten die inschrijven in te lichten dat het even kan duren.

En dat is geen zever wat ik vertel, het is hetgeen zij zelf voorschrijven in hun voorwaarden en in het consumentenrecht en verbintenissenrecht.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  ik weet wat ze schrijven maar ik weet ook hoe achterliggend alles loopt aangezien ik daar technisch heel goed van op de hoogte ben , maar vele weten dat niet. Aangezien het ook altijd mijn werk is geweest. 

Maar goed dat is iets anders. Wat ik kan zeggen is dat het in orde komt maar ik kan je geen dag of uur geven. Misschien kan je terug bellen naar de klantendienst om het nog eens te vragen. Wat ik wel weet is dat een dienst niet aangerekend kan worden zolang die niet actief is dus zolang het niet werkt. Ook al staat er in het systeem actief maar bij de klant is het niet actief dient men niet te betalen voor de diensten. Je moet eerst effectief die dienst hebben en kunnen gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen