annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Topic gestart op: 12-05-20 12h21

Antwoorden: 24 antwoorden

KBE
Ervaren verkenner

Speedboost gaat van 200/20 naar 400/40

Net een brief gekregen dat de speedboost verhoogd wordt naar 400/40.

Dit voor 15 ipv 10.

 

100 gaat niet omhoog en blijft gewoon 100. 

 

97039981_2587407584806954_8911383112802369536_n.jpg

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
KBE
Ervaren verkenner

De kans is groot dat je u modem moet laten vervangen, de nieuwere van Orange kunnen wel 400 halen.

Kan je zeggen welke type modem je hebt ?

Ik heb de TCG300 modem, en daar werkt het perfect op.

Op Userbase waren er ook aantal mensen die niet hoger geraakte omdat ze nog een oude modem hadden.

Deze swappen en je zou moeten hogere snelheid halen.

Zo niet dan ga je eens moeten kijken waar het probleem ligt, kabel verouderd misschien.

 

Als het dit niet is, dan zal het buiten aan de kabel zijn, daarvoor gaat Orange/Telenet moeten komen kijken.

Normaal gezien mag Orange al werken uitvoeren aan die kabel.

 

 

0 pluimen
JelleNolan
Gewaardeerd verkenner

Orange is nog geen 6 maand geleden geïnstalleerd. Als ze dan al een te oude modem zouden geplaatst hebben???? Ten tweede hen ik is korte tijd 370 gehaald. En punt 3 mijn snelheid is verminderd ten opzichte van vorige maanden!!!! Mijn kan toch niet vertragen e! Mijn mening? Ze start 15/06 met extra boost en zelfde dag of dag erna algemene panne bij orange. Je kon zelf klantendienst niet eens inbellen. Volgens mij staan hun systemen nog niet op punt!

0 pluimen
OTB
Gewaardeerd verkenner

Hier nog altijd geen nieuwe speedboost. 
Zou gisteren al in orde moeten geweest zijn.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@OTB  je kan altijd eens bellen met de klantendienst of herstart je modem eens. Normaal gezien moet je de modem niet herstarten en gaat het vanzelf maar proberen kan je altijd. En anders bellen he daar zijn ze voor bij de klantendienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

hier ook nog geen aanpassing en al paar keer de modem herstart,

heb ook nog software versie D22F.EG00.15.01.OBE.01.05.11 (ook al oud)

na al veel internet problemen met uitval en traag internet en gsm connectie dat niet altijd perfect is, al staat er 200 meter van mij een mast waar orange op zit, dan is er beloofd dat het vanaf maandag ging zijn de nieuwe speedboost, we zijn al donderdag,

vertrouwen in orange begint alsmaar minder en minder te worden met alle problemen en niet kunnen beloven van aanpassing enz.

ik geef ze elke week de kans maar de emmer loopt nu wel over.....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen