annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Status van het netwerk

Topic gestart op: 07-01-25 13h17

Antwoorden: 5 antwoorden

timenco
Aspirant verkenner

Status van het netwerk

Hallo

Sinds vanmiddag ondervind ik problemen met mijn vast internet. Waar kan ik de status van het Orange netwerk zien? PS: Ik ben enkel internet klant bij Orange.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@timenco  goedemiddag,

ik hoop voor jou dat het terug oké is?

Je kan ook eerst alles uit de muur halen, modem, router.

Een 5 tal minuten wachten en dan alles terug erin steken

wel even tijd geven om in te laden.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Bjorn_DW
Aspirant verkenner

0 pluimen
Bjorn_DW
Aspirant verkenner

status van netwerk opvragen zou ik niet durven zeggen waar je dat kan doen maar op Orange storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen kan je wel nakijken of er iets gemeld werd

0 pluimen
timenco
Aspirant verkenner

Alle storingen ken ik inderdaad, maar ik vind het gek om naar een website van een derde partij te gaan om te weten of de leverancier van een dienst die ik afneem problemen ondervindt. Een statuspagina op een website van Orange zelf had mijns inziens een betrouwbaarder beeld gegeven.

Het probleem is een uur later vanzelf opgelost. Gelukkig kon ik via mijn GSM tethering doen en verder werken van thuis.

Ohja en zet die publieke service meldingen aub niet op social media zoals X of andere. Besef dat niet iedereen accounts hiervoor heeft en dus niet op de hoogte is van deze meldingen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen