annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfvolume piekuren wordt niet juist gemeten

Topic gestart op: 30-10-20 15h02

Antwoorden: 5 antwoorden

koenvl
Gewaardeerd verkenner

Surfvolume piekuren wordt niet juist gemeten

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/kan-ik-onbeperkt-...

In de klantenzone kan je het verbruikte surfvolume raadplegen. Ik vond mijn verbruik voor de piekuren verdacht hoog en riskeer hierdoor in de loop van de periode op smalband gezet te worden.

Volgens de officiële informatie van Orange (link hierboven) beginnen de piekuren om 17u00. Echter heb ik kunnen vaststellen dat mijn verbruik reeds vanaf de middag (12u00) bij piekuren begint te tellen.

Heeft iemand hier ook last van?

Labels (3)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
davyvdp
Ervaren verkenner

De telling bij Orange klopt voor geen meter. 😉

Sinds gisteren zit ik wederom ten onrechte op smalband

Ik heb dit al verschillende keren aangehaald bij de klantendienst maar dat haalt niets uit. We zijn bijna 2021 en nog steeds kan of wil Orange geen deftige tool implementeren om je dataverbruik deftig op te volgen. 

 

 

 

0 pluimen
JCN8700
Gewaardeerde scout

Bedankt voor de info

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@koenvl  heel toevallig is hier nog maar 1 topic over geweest die hetzelfde heeft ervaren. Ik zou de klantendienst dan eens contacteren via de 5000 of het webcare team via Facebook messenger of Twitter. Dan het bij de juiste dienst eens laten bekijken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
koenvl
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 bedankt voor de reactie. Ik heb dit ander topic niet kunnen vinden. Heb je soms een link hiernaar aub?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen