annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfvolume piekuren wordt niet juist gemeten

Topic gestart op: 30-10-20 15h02

Antwoorden: 5 antwoorden

koenvl
Gewaardeerd verkenner

Surfvolume piekuren wordt niet juist gemeten

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/kan-ik-onbeperkt-...

In de klantenzone kan je het verbruikte surfvolume raadplegen. Ik vond mijn verbruik voor de piekuren verdacht hoog en riskeer hierdoor in de loop van de periode op smalband gezet te worden.

Volgens de officiële informatie van Orange (link hierboven) beginnen de piekuren om 17u00. Echter heb ik kunnen vaststellen dat mijn verbruik reeds vanaf de middag (12u00) bij piekuren begint te tellen.

Heeft iemand hier ook last van?

Labels (3)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@koenvl  heb eens even gezocht voor je 🙂 

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/aankopen-volumepack-voor-data-limiet-internet... 

Eigenlijk vraagt de persoon extra volume bij te kopen maar het blijkt dus dat daar ook iets niet klopt met de telling. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen