Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-10-20 15h02
Antwoorden: 5 antwoorden
In de klantenzone kan je het verbruikte surfvolume raadplegen. Ik vond mijn verbruik voor de piekuren verdacht hoog en riskeer hierdoor in de loop van de periode op smalband gezet te worden.
Volgens de officiële informatie van Orange (link hierboven) beginnen de piekuren om 17u00. Echter heb ik kunnen vaststellen dat mijn verbruik reeds vanaf de middag (12u00) bij piekuren begint te tellen.
Heeft iemand hier ook last van?
De telling bij Orange klopt voor geen meter. 😉
Sinds gisteren zit ik wederom ten onrechte op smalband
Ik heb dit al verschillende keren aangehaald bij de klantendienst maar dat haalt niets uit. We zijn bijna 2021 en nog steeds kan of wil Orange geen deftige tool implementeren om je dataverbruik deftig op te volgen.
Bedankt voor de info
@koenvl heel toevallig is hier nog maar 1 topic over geweest die hetzelfde heeft ervaren. Ik zou de klantendienst dan eens contacteren via de 5000 of het webcare team via Facebook messenger of Twitter. Dan het bij de juiste dienst eens laten bekijken.
@patrick2 bedankt voor de reactie. Ik heb dit ander topic niet kunnen vinden. Heb je soms een link hiernaar aub?