annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Te weinig Wifi

Topic gestart op: 19-04-20 22h34

Antwoorden: 5 antwoorden

Seppe2
Aspirant verkenner

Te weinig Wifi

Ik heb een game pc. En boven hebben we wifi maar echt weinig.   Ik heb een game pc maar ik heb super slecht wifi signaal boven op mijn computer iemand een idee wat ik kan doen ????

Internet kabel lukt niet omdat er al een computer wifi kabel gebruikt.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Seppe2  ok dus je wil boven gewoon een beter wifi signaal hebben. Wat ik ook begrijp is dat er al een kabel boven ligt maar die hangt aan een andere pc. 

Dan heb je verschillende mogelijkheden maar ik zou kiezen voor een AP ( Acces point ) of eventueel powerline adapters. Deze kan je aan die kabel verbinden en de andere pc kan ook draadloos surfen. 

Wat je ook eventueel als mogelijkheid hebt is een switch plaatsen en van daaruit een internet kabel laten gaan en die verbinden aan jou game pc. Dan heb je het minst last van haperingen en of buffering om spellen te laden , ligt aan de zwaarte van je te spelen spellen. Maar hier uit kan je kiezen wat je mogelijkheden zijn , persoonlijk zou ik de laatste nemen want internet met een kabel werkt het beste. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Seppe2
Aspirant verkenner

@patrick2 Is zeker waar internet kabel is het beste en nee de internet kabel licht beneden aan de computer verbonden en me wifi is echt slecht boven Dus ik wil graag eens weten wat ik alle maal van opties heb om die wifi te verbeteren of miss een optie van een internet kabel

MVG 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Seppe2  als je de mogelijkheid hebt kan je een kabel naar boven trekken. Maar kan me ook voorstellen dat er dan gaten gemaakt moeten worden dus dan is het geen optie. Zoals al aangegeven kan je een AP gebruiken of een powerline. Eventueel kan je ook het Mesh systeem gebruiken wat Orange heeft en @TomB  ook al aangegeven heeft. Zelf heb ik ook een mesh wifi systeem maar die is niet van Orange. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Seppe2 ,

Best eens contact opnemen met de technische dienst. Op het nummer 5000 en dan optie technische hulp TV & Internet. Zij kunnen bekijken welke verdere stappen er nodig zijn. 

Ikzelf ben zeer content van het 'nieuwe' Mesh systeem.
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/mesh-wifi

groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen