annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet TV & Orange internet, fixed phone

Topic gestart op: 26-07-22 00h22

Antwoorden: 6 antwoorden

Jonas
Gewaardeerd verkenner

Telenet TV & Orange internet, fixed phone

Hoi

Daar het prijsverschil tussen Telenet en Orange wel behoorlijk groot begint te worden overweeg ik sterk om vast internet en fixed phone bij Orange af te nemen.

Ik zou gaan voor vast internet met de boost optie (400 mbps/40 mbps).

De lineaire televisieaansluiting zou ik via Telenet willen behouden vanwege het gemak met CI+ module’s. Ook is het aantal (koop) decoders en ci+ modules dat ik nu heb momenteel een onmogelijke configuratie bij Orange.

Ik dacht tot op heden dat dit onmogelijk zou zijn tot ik volgende reactie las op Netweters.be https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Co-housing-hoe-Telenet-aansluiting-krijgen-op-1-ad...

Als ik dit zo lees zou ik een in plant adres moeten laten aanmaken door Telenet zodat dit mogelijk zou zijn. Natuurlijk zou ik alles nog eens goed moeten bekijken maar bovenstaande is wel een piste die ik overweeg.

Zijn er mensen die dit reeds hebben? @Totem Hebben jullie reeds ervaring met dit soort configuraties?

Alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet of dit steek houdt, @patrick2 

de modem zit toch op de NIU waar 4 of 5 uitgangen op zitten, en er 1 naar de modem gaat. Waarom geen tweede modem ?  Uitgangen genoeg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory 

Ik ken iemand die heeft de CI+ modules en die had in de tijd Orange daarom weet ik dat de modules wel gaan. Met de digicorders heb je toch een aansluiting nodig van een modem aangezien die daar aan moet hangen voor je signaal. Dit was voorheen bij mijn schoonouders ook zo want hebben nu Orange. Ze wilden Telenet behouden maar dat hield geen steek dus nu is alles naar Orange gegaan. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen