annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Traag internet

Topic gestart op: 13-11-18 13h55

Antwoorden: 4 antwoorden

wes81
Aspirant verkenner

Traag internet

OPGELOST

Sinds het weekend had ik amper terug snelheid op mijn kabelabbo. Amper 30Mbit. Terwijl ik recht zou moeten hebben op 150Mbit en meer omdat ik met speedboost zit. Dit is niet de eerste maal dat ik dit ervaar. Graag toch oplossing voor de snelheid waarvoor ik iedere maand betaal. Mvg

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
sonnyvw
Gewaardeerd verkenner

Beste,

dit probleem heb ik ook al voorgehad ik heb dan naar het nummer 5000 gebeld en mijn probleem uitgelegd en ze hebben dit dan van op afstand opgelost.

nu heb ik geen problemen meer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
nickboy127
Gewaardeerd verkenner

probeer een andere server of reset je modem met de power on knop aan en uit te duwe  soms kan het ook helpe door een modemtest uit te voere door naar speedtest.net te surfe en je server te verandere maar niet hoger als 10

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@wes81 in dit geval zou ik de klantendienst eens bellen en een meting laten doen op uw lijn. Het kan zijn dat het probleem zich aan de modem doet maar uw inkomend signaal kan ook zwak zijn en dat er dus daar iets aan gemaakt moet worden. Wij kunnen geen als leden hier kunnen geen metingen doen op uw lijn dus eens bellen is de boodschap.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
sonnyvw
Gewaardeerd verkenner

Beste,

dit probleem heb ik ook al voorgehad ik heb dan naar het nummer 5000 gebeld en mijn probleem uitgelegd en ze hebben dit dan van op afstand opgelost.

nu heb ik geen problemen meer.

Frank76
Leidende verkenner

Modem 30 seconden zonder stroom zetten.
Terug insteken. 2 minuutjes wachten.

Zou normaal dan weer op tempo moeten zijn.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen