Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-18 13h55
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds het weekend had ik amper terug snelheid op mijn kabelabbo. Amper 30Mbit. Terwijl ik recht zou moeten hebben op 150Mbit en meer omdat ik met speedboost zit. Dit is niet de eerste maal dat ik dit ervaar. Graag toch oplossing voor de snelheid waarvoor ik iedere maand betaal. Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
dit probleem heb ik ook al voorgehad ik heb dan naar het nummer 5000 gebeld en mijn probleem uitgelegd en ze hebben dit dan van op afstand opgelost.
nu heb ik geen problemen meer.
probeer een andere server of reset je modem met de power on knop aan en uit te duwe soms kan het ook helpe door een modemtest uit te voere door naar speedtest.net te surfe en je server te verandere maar niet hoger als 10
@wes81 in dit geval zou ik de klantendienst eens bellen en een meting laten doen op uw lijn. Het kan zijn dat het probleem zich aan de modem doet maar uw inkomend signaal kan ook zwak zijn en dat er dus daar iets aan gemaakt moet worden. Wij kunnen geen als leden hier kunnen geen metingen doen op uw lijn dus eens bellen is de boodschap.
Beste,
dit probleem heb ik ook al voorgehad ik heb dan naar het nummer 5000 gebeld en mijn probleem uitgelegd en ze hebben dit dan van op afstand opgelost.
nu heb ik geen problemen meer.
Modem 30 seconden zonder stroom zetten.
Terug insteken. 2 minuutjes wachten.
Zou normaal dan weer op tempo moeten zijn.