annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

UTP- en coaxfiche zelf voorzien?

Topic gestart op: 03-01-19 13h38

Antwoorden: 7 antwoorden

Dycker
Gewaardeerd verkenner

UTP- en coaxfiche zelf voorzien?

OPGELOST

Hallo,

Ik heb in huis ingebouwde utp kabels en coax met zo bakjes in de muur. Maar deze hebbe langs de andere kant nog geen fichen op de kabel. Voor in de modem en versterker die orange komt plaatse. word did door technieker ook gedaan ?

 

Grts

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik heb in huis ingebouwde utp kabels en coax met zo bakjes in de muur. Maar deze hebbe langs de andere kant nog geen fichen op de kabel. Voor in de modem en versterker die orange komt plaatse. word did door technieker ook gedaan ?

 

Grts

Ugh @Dycker,

 

Allereerst welkom bij de Orange-familie! En in ons Orange-dorp op Tribe:-)!

 

Wat betreft je vraag, installeert de technieker enkel de coaxfiche. De UTP-fiche dien je zelf te voorzien.

 

Verstuur gerust wat rookseinen, als je we je nog verder kunnen helpen :-)!

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

Totems Saluut

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik heb in huis ingebouwde utp kabels en coax met zo bakjes in de muur. Maar deze hebbe langs de andere kant nog geen fichen op de kabel. Voor in de modem en versterker die orange komt plaatse. word did door technieker ook gedaan ?

 

Grts

Ugh @Dycker,

 

Allereerst welkom bij de Orange-familie! En in ons Orange-dorp op Tribe:-)!

 

Wat betreft je vraag, installeert de technieker enkel de coaxfiche. De UTP-fiche dien je zelf te voorzien.

 

Verstuur gerust wat rookseinen, als je we je nog verder kunnen helpen :-)!

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

Totems Saluut

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Dycker  vraag het gewoon aan de technieker, die heeft hier ook zonder probleem 2 fiches gemonteerd.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jerre  schreef:

@Dycker  vraag het gewoon aan de technieker, die heeft hier ook zonder probleem 2 fiches gemonteerd.


Mijn gedacht ... Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  posts gekruisd 😁

Hopelijk heeft diegene die de aansluitpunten aan de TV geplaatst heeft z'n werk goed gedaan want als er slecht signaal is en/of geen netwerk wegens draadjes verkeerd aangesloten of coax afscherming raakt de kern dan is er meer werk.

Leden met de meeste pluimen