Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-19 13h38
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb in huis ingebouwde utp kabels en coax met zo bakjes in de muur. Maar deze hebbe langs de andere kant nog geen fichen op de kabel. Voor in de modem en versterker die orange komt plaatse. word did door technieker ook gedaan ?
Grts
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb in huis ingebouwde utp kabels en coax met zo bakjes in de muur. Maar deze hebbe langs de andere kant nog geen fichen op de kabel. Voor in de modem en versterker die orange komt plaatse. word did door technieker ook gedaan ?
Grts
Ugh @Dycker,
Allereerst welkom bij de Orange-familie! En in ons Orange-dorp op Tribe:-)!
Wat betreft je vraag, installeert de technieker enkel de coaxfiche. De UTP-fiche dien je zelf te voorzien.
Verstuur gerust wat rookseinen, als je we je nog verder kunnen helpen :-)!
Dapperheid is je angsten overwinnen
✋ Totems Saluut ✋
Hallo,
Grts
Ugh @Dycker,
Allereerst welkom bij de Orange-familie! En in ons Orange-dorp op Tribe:-)!
Wat betreft je vraag, installeert de technieker enkel de coaxfiche. De UTP-fiche dien je zelf te voorzien.
Verstuur gerust wat rookseinen, als je we je nog verder kunnen helpen :-)!
Dapperheid is je angsten overwinnen
✋ Totems Saluut ✋
@Dycker vraag het gewoon aan de technieker, die heeft hier ook zonder probleem 2 fiches gemonteerd.
@Cdt24801 posts gekruisd 😁
Hopelijk heeft diegene die de aansluitpunten aan de TV geplaatst heeft z'n werk goed gedaan want als er slecht signaal is en/of geen netwerk wegens draadjes verkeerd aangesloten of coax afscherming raakt de kern dan is er meer werk.