Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-07-23 11h02
Antwoorden: 4 antwoorden
Upload snelheid is sinds dit weekend next to nothing???? Hier een mooi overzicht van de metingen over verschillende maanden. Abo : speedboot 400mbps.
Misschien kun je proberen om je modem/router te resetten om te zien of dit het probleem oplost. Dit kan soms helpen bij problemen met de internetverbinding.
Hey @Moedermol ,
Het eerste wat je kan doen is je modem eens opnieuw opstarten. Even de stroom uitzetten/trekken voor een second of 10 en dan terug aanzetten.
Heb je de speedtest al eens op een ander toestel gedaan?
Heb je al eens een andere server geselecteerd om een speedtest uit te voeren? Kan soms ook een groot verschil geven.
Maak je gebruik van een VPN: ooit eens problemen beginnen krijgen hierdoor, VPN uitgezet en alles was terug volle snelheid.
Hallo, na heropstarten van de modem bleek het probleem opgelost. Wel raar dat dit ineens problemen geeft. Ik gebruik op dit apparaat Samsung tab S8 + nooit een VPN en ik had het probleem ook op mijn laptop en smartphone ingelogd op de WIFI. Alvast bedankt voor de reactie 👍👍👍.
Hey @Moedermol ,
Misschien is er ergens storing geweest op de lijn en heeft de modem zichzelf niet kunnen “herpakken”. Met een reboot worden er al heel veel storingen opgelost.
Het is zelfs zo, de eerste stap naar een oplossing in de IT-sector is het toestel eens aan en uit zetten, je ziet wat dit voor effect kan geven hé!
Veel succes verder!