annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast IP adres op nieuwe software modem

Topic gestart op: 25-10-20 07h53

Antwoorden: 9 antwoorden

Osty
Ervaren verkenner

Vast IP adres op nieuwe software modem

OPGELOST

Mijn Orange modem is voorzien van een nieuw software. Softwareversie D22F.EG00.15.01.OBE.02.05

Nu wil ik een vast IP adres geven en ik krijg altijd de melding "Hulp: Sommige verplichte velden werden niet ingevuld."? ik heb al alle velden veranderd maar niets helpt..

Misschien een bug in de software?

Bedankt voor jullie reactie

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
bulrog
Wijze
Wijze

Hallo,

Ik had de zaak met mijn modem. Het probleem was dat sommige vooraf ingevulde velden ... niet vooraf waren ingevuld. Ik heb alle apparaten met een vast adres verwijderd en ben opnieuw begonnen. Nu werkt alles.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
bulrog
Wijze
Wijze

Hallo,

Ik had de zaak met mijn modem. Het probleem was dat sommige vooraf ingevulde velden ... niet vooraf waren ingevuld. Ik heb alle apparaten met een vast adres verwijderd en ben opnieuw begonnen. Nu werkt alles.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@bulrog 

Prima tip 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Osty
Ervaren verkenner

OPGELOST

inderdaad, ik heb de vaste IP adressen verwijderd en terug toegepast

het werkt nu..bedankt

Josette
Wijze
Wijze

@Osty  goedemorgen,

fijn te lezen dat het opgelost is. 

Wil je dan ook even aanvinken als opgelost

bij degene die je geholpen heeft?

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen