annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internet werkt soms tergend traag

Topic gestart op: 12-06-18 22h18

Antwoorden: 9 antwoorden

tuxy
Gewaardeerd verkenner

Vast internet werkt soms tergend traag

OPGELOST

Hallo,

Als ik een webpagina opvraag zowel bekabeld als via Wifi, duurt het soms tergend lang voordat de URL/link herkent wordt. Daarna laadt de opgevraagde webpagina, soms snel (niet altijd!) .

Heb al geprobeerd andere DNS servers in te stellen (https://1.1.1.1/)

Maar helpt niks!

Het valt me wel op dat het internet (zelfs bekabeld) zeer vaak wegvalt. Ik merk dit, daar er in mijn thuisnetwerk een extra router is aangesloten die zeer regelmatig de indicatie geeft dat internet niet beschikbaar is!

Vandaag nog iemand gebeld die ook Orange-klant is, en heeft hetzelfde probleem.

Zeer frusterend!

Iemand weet of dit op te lossen is?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
tuxy
Gewaardeerd verkenner

Ook enkele keren contact gehad voor dit probleem met Orange, raar maar waar was het na enkele weken 'plots' opgelost. (denk eind juni).

Niemand langsgeweest, en voorlopig werkt alles sinds afgelopen zomer zoals het hoort.

Maar vraag me niet hoe of wat het probleem heeft opgelost. Mijn LAN opstelling niet gewijzigd of zo, mss een update gebeurt van de Orange modem, ... echt geen idee.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Minicoopertje
Aspirant verkenner

Hier precies hetzelfde proleem.
En heb dan eens nog geen router staan omdat wij de wifi van de modem gebruiken.

Echt niet leuk zo.

techfixorange
Ervaren verkenner

hallo

 

bij problemen van wifi verbinding of snelheid gelieven contact op te nemen met klanten dienst 5000/4/4

zodat we u kunnen helpen en u niet met de problemen blijft zitten.

mvg techfix orange

Minicoopertje
Aspirant verkenner

Sorry techfixorange , maar heb dit al vaak genoeg aangegeven.
Ze zijn hiervoor de eerste keer super snel langst gekomen (echt top). Ze hebben toen een fiche vervangen omdat die niet goed bleek te zijn. Helaas bemerkte ik de dag erop dat het probleem hiermee niet was opgelost. Weer klantendienst gebeld en ze zouden me terug bellen na enkele tests te hebben gedaan. Na 3 dagen niets vernomen te hebben , heb ik zelf maar terug gebeld. Weer hetzelfde verhaal we zullen u contacteren als de test is uitgevoerd. Nu, ondertussen meer dan week verder nog steeds geen telefoon gekregen. 
Ik zit hier met een bedrijf en kan me niet permiteren om vaak zonder internet te zitten. We zijn ondertussen hierdoor al enkele klanten verloren, niet leuk dus.

tuxy
Gewaardeerd verkenner

Ook enkele keren contact gehad voor dit probleem met Orange, raar maar waar was het na enkele weken 'plots' opgelost. (denk eind juni).

Niemand langsgeweest, en voorlopig werkt alles sinds afgelopen zomer zoals het hoort.

Maar vraag me niet hoe of wat het probleem heeft opgelost. Mijn LAN opstelling niet gewijzigd of zo, mss een update gebeurt van de Orange modem, ... echt geen idee.

techfixorange
Ervaren verkenner

hallo

 

zowel met kabel als bij wifi moet je ook wel zien dat alles goed werkt en bij problemen bel je technische dienst van orang leg u probleem uit en er word geholpen het kan nooit kwaad als je wat meer belt dan anders zolang dat het probleem maar opgelost word natuurlijk houd er rekening mee als er op komt geen internet op u pc vb en je hebt wel internet op u wifi op dat moment ga je ook eens moeten kijken naar technische zaken he hoelang is de kabel? modem alleen of versterkers tussen ?  hoeveel  gebruikers ?

juist op moment van een update van de modem ?

incident gebeurt buiten ?

 

bij problemen bel klanten dienst 5000/4/4

 

mvg techfix orange

Leden met de meeste pluimen