Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-02-20 15h18
Antwoorden: 23 antwoorden
Reeds jaren zijn wij klant bij Orange, maar nu hebben wij toch een probleem dat volgens ons niet zolang hoeft te duren. Wij proberen nu al een kleine 3 weken een vaste lijn aan te vragen, maar dit lukt maar niet, reeds meerdere keren naar het nummer 5000 gebeld en verschillende uitleggen gehad, van u heeft geen actieve diensten bij ons, tot ons systeem werkt niet goed en u moet naar een shop.
Wij zijn ook reeds naar een shop geweest en daar wist men ook geen oplossing, dit is reeds geleden van zaterdag 8 oktober, de shop heeft toen zelfs gebeld naar 5000 en maandag of dinsdag zou er zeker telefoon komen. Het werd donderdag en dan nogmaals gebeld, nog steeds geen oplossing. Kan u nu eens iemand kijken om dit volgens mij toch simpele probleem op te lossen, de installatie doen we ook zelf.
Hopend op zo snel mogelijk een oplossing.
Heb ik ook meegemaakt
Uiteindelijk heb ik een mail met alle info naar de ombudsman telecommunicatie gestuurd en alles is dan heel snel inorde gekomen
Zelfs nog een "schadevergoeding" gekregen van orange
Heb je een internet abonnement bij Orange, dan moet een vast nummer zeer snel kunnen, dat is gewoon een SIP omvormer in je netwerk steken (eentje dat juist geconfigureerd is van Orange zelf wel te verstaan).
als je nog geen internet of tv hebt bij Orange, enkel een GSM abonnement, dan hangt het ervan af als je reeds ooit aangesloten bent geweest op het netwerk van Telenet.
Wij hadden 13 jaar aan een stuk Proximus en nooit Telenet gehad. Heel moeilijk gehad om aangesloten te worden (2 aanvragen en verschillende telefoontjes geduurd) vooraleer iemand me wist te vertellen dat Orange al meer dan een jaar geen nieuwe aansluitingen op het Telenet netwerk meer doen. Hij raadde me aan om een abonement bij Telenet aan te gaan en het dan binnen de 14 dagen te herroepen.
Zelf vond ik dat niet kunnen en heb toen gewoon een aansluiting zonder abonnement aangevraagd bij Telenet. Aangezien wij wel al onze wachtkabels bij het bouwen hadden gelegd hadden we geen kosten/tijd nodig om die te leggen en is Telenet dat enkele dagen later komen aansluiten (en activeren in hun systeem). Dit heeft me 50€ gekost.
Daarna heb ik terug (3de keer, bleek wel degelijk goede keer) een trio abo aangevraagd bij Orange en dan is dat wel allemaal heel vlot en zonder problemen gelukt, inclusief vaste lijn met nummerovername en alles.
@LordPan Ik ben blij dat het goed voor je is afgelop. 😊
Een heel verhaal....
Maar blijkbaar heb je goed uw plan kunnen trekken en wist je goed wat u te doen stond. Prima gedaan zou ik zeggen. Dikke pluim 😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |