annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vaste lijn

Topic gestart op: 15-03-20 15h10

Antwoorden: 21 antwoorden

Syl2
Gewaardeerd verkenner

Vaste lijn

Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Sedert vorig jaar een Love pakket, waaronder mijn vaste lijn. Nooit geen probleem,  tot een maand geleden.  Ik kan niet meer bellen met mijn vaste lijn,  maar krijg ook geen oproepen meer binnen. De batterij van toestel al vervangen, de kabels al vervangen, zelfs al een nieuw toestel gekocht, maar niets helpt... wie ooo wie kan me helpen.  Alvast bedankt. 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
NelsonM
Orange-werknemer

Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Sedert vorig jaar een Love pakket, waaronder mijn vaste lijn. Nooit geen probleem,  tot een maand geleden.  Ik kan niet meer bellen met mijn vaste lijn,  maar krijg ook geen oproepen meer binnen. De batterij van toestel al vervangen, de kabels al vervangen, zelfs al een nieuw toestel gekocht, maar niets helpt... wie ooo wie kan me helpen.  Alvast bedankt. 

Hallo @Syl2,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Syl2  als het goed is heb je een kaske gekregen waarop je toestel is aangesloten , zo een kleine zwart kaske met cisco erop. kijk of je toestel is aangesloten op lijn 1 want p lijn 2 werkt deze niet. Moest dat in orde zijn bel je de klantendienst en zeg je dat het kaske niet meer werkt. dan moet Orange een nieuwe opsturen en waarschijnlijk ligt dus daar het probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Syl2 

Heb je de klantendienst al eens gecontacteerd?

Misschien is er iets mis met uw settings bij Orange (bvb per vergissing uw lijn afgesloten), misschien is er iets mis met uw modem/router, ...

Wie zal het zeggen.... Zij kunnen alleszins uw systeem vanop afstand testen en eens nagaan hoe het zit met de settings van uw profiel bij hen.

En daarna zien we wel verder hé.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  de vaste lijn van Orange gaat niet via de modem. Je krijgt een apart kaske van cisco en daar werkt de vaste lijn op vergelijk het met de femtocell maar dan voor de vaste lijn. Of deze op afstand uit leesbaar is weet ik niet , doe geen uitspraken daarover want dat weet ik echt niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen