annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vaste lijn

Topic gestart op: 15-03-20 15h10

Antwoorden: 21 antwoorden

Syl2
Gewaardeerd verkenner

Vaste lijn

Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Sedert vorig jaar een Love pakket, waaronder mijn vaste lijn. Nooit geen probleem,  tot een maand geleden.  Ik kan niet meer bellen met mijn vaste lijn,  maar krijg ook geen oproepen meer binnen. De batterij van toestel al vervangen, de kabels al vervangen, zelfs al een nieuw toestel gekocht, maar niets helpt... wie ooo wie kan me helpen.  Alvast bedankt. 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Syl2
Gewaardeerd verkenner

Heb nooit geen extra bakje gekregen en heb wel meer dan half jaar vaste lijn kunnen gebruiken 

patrick2
Wijze
Wijze

@Syl2  lijkt me vreemd want de modems van Orange hebben geen telefoon aansluiting. Misschien heb een van de aller eerste generaties ? want deze modem ken ik niet. Dus kan zijn dat het daarop mogelijk en dat er daar een probleem zit. Kijk eens of erop je modem Compal staat want die hebben blijkbaar een telefoon aansluiting. Als er Siligence op staat heeft deze geen telefoon aansluiting . Heb het net eens opgezocht. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Syl2
Gewaardeerd verkenner

Er staat idd Siligence op. Raar dat ik dan een hele periode wel vaste lijn kon gebruiken.... Zal morgen hopelijk meer horen van klantendienst 

Josette
Wijze
Wijze

Syl, trek de stekker van dat kastje 20 sec uit. steek het dan terug.

dan is het wel even wachten tel 10 minuten. 

Heb ik bij de onderburen moeten doen.

Je kan het maar proberen, succes.

Patrick ik kende het maar kreeg het via de tablet niet zo snel erop.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Syl2  schreef:

Heb nooit geen extra bakje gekregen en heb wel meer dan half jaar vaste lijn kunnen gebruiken 


Ik heb zelf geen vaste lijn dus ik kan u enkel doorverwijzen naar de klantendienst  ... Sorry ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen