Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-20 15h10
Antwoorden: 21 antwoorden
Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Sedert vorig jaar een Love pakket, waaronder mijn vaste lijn. Nooit geen probleem, tot een maand geleden. Ik kan niet meer bellen met mijn vaste lijn, maar krijg ook geen oproepen meer binnen. De batterij van toestel al vervangen, de kabels al vervangen, zelfs al een nieuw toestel gekocht, maar niets helpt... wie ooo wie kan me helpen. Alvast bedankt.
Raar dat je zwarte cisco niet hebt ontvangen. Orange vaste telefoon werkt enkel via die cisco.
er is geen poort op je modem voor telefoon. (Wat ik persoonlijk omslachtig vind)
bij installatie van love pakket moet de technieker de cisco installeren en testen.
je zei net sinds kort love pakket. Is er een technieker langs geweest? Of hebben ze gewoon jouw huidige abbo aangepast?
volgens mij is daar iets fout gelopen
tenzij ze jou die cisco hebben opgestuurd....
Love pakket sedert vorig jaar half juni. Er is een technieker langs geweest om alles te installeren.
@patrick2 was een antwoord op het vorige (Nu pas gezien hoe ik naam moet toevoegen 🙈)
@Syl2 ah ja kan he is af eens zoeken en vooral als je nieuw bent. Maar moest je gericht naar iemand willen antwoorden kan je de @ gebruiken he en als je zelf specifiek vragen hebt zeker stellen.