annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik flybox

Topic gestart op: 04-04-20 15h43

Antwoorden: 1 antwoord

BRIQUE_dh
Aspirant scout

Verbruik flybox

OPGELOST

Sinds kort maak ik gebruik van een easy internet @ home 150gb. 50gb in de piekuren en 100gb in de daluren. Als ik mijn verbruik wil bekijken geeft hij bij de daluren wel mijn juiste verbruik aan maar geeft hij aan dat dit onbeperkt is? Is dit daadwerkelijk zo? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@BRIQUE_dh  ja dat kan wel kloppen . Na de verbruikte data , dus het totaal van 150 GB aan volledige snelheid kan je nog altijd verder surfen aan verlaagde snelheid. Dus je hebt dan onbeperkt en kan je surfen zoveel je wil.

Eens je surfvolume uitgeput is, kan je gratis verder surfen aan een verminderde snelheid van 256 kbps. Je kan ook extra surfvolume kopen in je Klantenzone om verder te surfen aan normale snelheid.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@BRIQUE_dh  ja dat kan wel kloppen . Na de verbruikte data , dus het totaal van 150 GB aan volledige snelheid kan je nog altijd verder surfen aan verlaagde snelheid. Dus je hebt dan onbeperkt en kan je surfen zoveel je wil.

Eens je surfvolume uitgeput is, kan je gratis verder surfen aan een verminderde snelheid van 256 kbps. Je kan ook extra surfvolume kopen in je Klantenzone om verder te surfen aan normale snelheid.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen