annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhoging internetsnelheid 2024

Topic gestart op: 05-02-24 20h20

Antwoorden: 2 antwoorden

JarneChris
Aspirant verkenner

Verhoging internetsnelheid 2024

Hallo allemaal,

Vanaf 15 januari heeft Orange zijn tarieven verhoogt bij de aankonding van de verhoging van de tarieven stond echter ook een mooie aankonding dat de internetsnelheiden omhoog zouden gaan. Ondetussen zijn we bijna een maand verder en verschillende telefoontjes met de klantendienst. Tot nu toe is de snelheid nog steeds niet verhoogd bij ons en blijven we op 150 zitten ipv 200mbps. De klantendienst heeft me meermaals meegedeeld dat 200mbps mogelijk is in mijn straat. De laatste medewerker die ik aan de lijn had zei me dat Orange blijkbaar nog steeds niet klaar zou zijn met migreren van de klanten (Onprofessioneel van Orange 🤷‍♀️)

Zijn er nog mensen die nog steeds op 150mbps vasthangen terwijl ze een brief kregen dat de snelheid ging verhogen?

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
dvd
Gewaardeerd verkenner

Hoi JarneChris

 

heb vandaag naar Orange gebeld daar ik zag dat de site reclame maakt voor idd de 200mbps en 50 GB mobiele data bij GOplus (vs de 30 die we nu hebben) . 

Dit is blijkbaar enkel voor nieuwe klanten, voor de bestaande klanten is de hoeveelheid data opgetrokken naar 30 GB ( voor mij toch al ruim voldoende ) en blijft de snelheid ongewijzigd ( dit had rapper gemogen) 

 

mvg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er stond ook bij dat het afhing van het netwerk.

concreet zal de 150  naar 200 niet gaan op het telenet netwerk, enkel netwerk VOO

de 400 naar 500 op de beide netwerken

 

Leden met de meeste pluimen