annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis & op vakantie

Topic gestart op: 31-07-22 20h30

Antwoorden: 3 antwoorden

Sihernan92
Aspirant verkenner

Verhuis & op vakantie

Dag Beste tribe- & orange mensen,

Mijn vriendin en ik zijn 8 juli verhuisd, en dan 12 juli voor 4 weken op vakantie vertrokken (waar we dus nog steeds zijn). We hebben helaas door de hectiek van de periode het regelen van de verhuis van ons orange internet over het hoofd gezien. Tijdens de verhuis hebben we het orange bakje (waar onze WiFi min of meer vandaan komt?) wel meegenomen. Hoe kunnen wij zo kort mogelijk na onze terugkeer van reis (op 10 augustus) orange internet hebben in onze nieuwe woonst, en afsluiten in onze vorige woonst?
Ik heb een aanvraag voor het aanpassen van ons installatie adres via mijn orange ingediend en de mensen gaan mij binnen de 24u telefonisch contacteren. Maar ik zit met een andere SIM kaart dus ben eigenlijk niet telefonisch bereikbaar tot mijn terugkeer, dus ik vrees dat dat mij niet meteen verder zal helpen. Via e-mail ben ik wel bereikbaar.

Alvast bedankt voor alle hulp

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Sihernan92  goedemorgen,

dat ken je via deze weg: https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sihernan92 

Vrees er voor dat je dit gaat moeten regelen met de klantendienst zelf en de verhuis dienst. Het is namelijk zo dat je je verhuis 3 weken op voorhand moet aankondigen , dus de aanvraag indienen , en dan zal Orange dit in orde maken. Ook als je een ander nummer nu in gebruik hebt gaan ze je niet kunnen bereiken natuurlijk dus dat is dan een ander probleem. 

Al met al is de raad neem contact met de klantendienst telefonisch of via Messenger en leg je verhaal nog eens uit. Hier kunnen wij ook niet veel mee helpen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sihernan92
Aspirant verkenner

Dag Patrick,

Bedankt voor de snelle reactie.

Wist niet dat er via Messenger met de klantendienst kon gecommuniceerd worden. Dat zal in de huidige situatie waarschijnlijk het makkelijkst zijn. Zou je toevallig een link kunnen voorzien? Dan krijg ik het hopelijk snel uitgelegd.

Alvast nogmaals bedankt.

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen