annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis nieuwbouw

Topic gestart op: 12-06-20 11h17

Antwoorden: 9 antwoorden

Kathy82
Ervaren verkenner

Verhuis nieuwbouw

OPGELOST

Ik verhuis op 1 augustus naar een nieuwbouwapp, eerste bewoner. Ik heb me laten wijsmaken dat ik hier dan niet kan genieten van orange internet en tv. Klopt dit?? Want ik wil echt wel terug orange.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kathy82  sorry heb de nieuwbouw over het hoofd gezien had enkel gelezen verhuis naar een nieuw appartement. Dus sorry daar voor.

Maar kijk hier eens of je aansluitbaar bent :

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/bouwen-of-verbouwen/?intcmp=BETLN_NL_MOVE_FAQ3

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Kathy82  sorry heb de nieuwbouw over het hoofd gezien had enkel gelezen verhuis naar een nieuw appartement. Dus sorry daar voor.

Maar kijk hier eens of je aansluitbaar bent :

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/bouwen-of-verbouwen/?intcmp=BETLN_NL_MOVE_FAQ3

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kathy82
Ervaren verkenner

Aan de hand van je link zie ik dat het in de straat ligt, maar ben er verder niets mee. Zal morgen eens informeren bij orange want wil echt bij orange blijven.

0 pluimen
Kathy82
Ervaren verkenner

Bedankt. Ik vermoed dat er gewoon een aansluiting kan gedaan worden. Ik ben geen technicus op dat vlak. Hoe kan ik deze dingen nu allemaal uit elkaar houden pfff. Als orange vermoed dat het niet gaat, annuleren ze je aansluiting en word je toch verplicht naar dienen dure over te stappen. Krijg er een punthoofd van haha

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kathy82  ja soms is het allemaal wat moeilijk hoor. Telenet die de kabel beheert , en Orange die er eigenlijk aanhangt. Maar hopelijk geraak je er aan uit anders help ik je wel hoor. Ik heb nog gewerkt bij Telenet en kabel aansluitingen was een van de dingen die ik regelde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen