Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-21 11h22
Antwoorden: 12 antwoorden
Mijn gsm zit constant op 4G omdat hij bij de wifi verbinding constant aangeeft dat er een verificatiefout is.
Ik heb de wifi verbinding al doen vergeten en opnieuw geinstalleerd maar helaas.
Wat is het probleem?
Is dit rechtstreeks via de modem dan of een ander apparaat?
Dus je hebt al geprobeerd je netwerk te vergeten maar dat lukt dus niet. Probeer eens op je Ipad de wifi gewoon uit te zetten en andere toestellen , enkel wifi even uitzetten zodat ze niet verbonden zijn op de wifi. Dan opnieuw proberen je gsm eens te verbinden met de wifi.
Rechtstreeks via de modem
Enkel mijn gsm op wifi zetten helpt ook niet.
Het is ook niet altijd. Nu zit ik bv weer even op wifi en over een halfuur kan dat dus weer weg zijn.
@Lore1989 Enkel mijn gsm op WiFi helpt ook niet :
Welk toestel van Gsm 📱 heb je is het een iPhone:in de winkel hebben ze mij gezegd dat ik persoonlijke hotspot moest laten aanstaan anders kreeg ik geen signaal genoeg . Het ging ook altijd aan en uit .
Bij mij gaat alles ook automatisch maar dat stond bij mij niet aangeduid . Misschien eens nakijken
groetjes tinneke2
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |