annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Topic gestart op: 21-01-20 09h34

Antwoorden: 21 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Hallo,

Iemand nog gisteren problemen gehad met internet zijnde een verlaagde snelheid(Max 8Mbps) ?

Reboot modem/Coax verdeler

Upstream/Downstream kanalen waren zoals gewoonlijk.

Reboot wifi 

Zowel via UTP als wireless erbarmelijke snelheid.

Zit niet op smallband gezien het was opgelost iets na 1u.

Wil graag even weten of er nog klanten waren die hetzelfde hebben ervaart regio limburg, vooraleer ik een klacht indien bij de servicedesk.

Alvast bedankt,

Xtremegamer_007

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Hallo allen,

Concurrentie daar gelaten, ik denk dat geen enkele provider graag hoort dat er verschillende klanten hinder ondervinden op hun diensten.

Enige manier om dit aan hun mee te geven is een bewijs hieromtrent. 

Vandaar mijn vraag of mede-klanten hier problemen hadden.

Dat Patrick antwoord dat dit eveneens voor Telenet geld (in beperkte maten) brengt het "onderzoek" alleen maar ten goede gezien Orange dit dan kan verhalen op hun Service-provider namelijk Telenet...

Mij maakt het niet uit wie het oplost, zolang het maar opgelost is...

Als ik een contract afneem bij een ISP verwacht ik een uptime van 99,9% met maintenance window & snelheden die binnen 10% van de geadverteerde specificaties liggen.

Alvast bedankt voor de feedback,

Xtremegamer007

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Wat ik denk is dat Orange bezig is met updates te doen van alles , en het duurt wat langer dan gedacht.

 

Groetjes,

KJ

Chiquita
Aspirant genezer

Belangenvermenging ??
OMG, echt waar 🤣😂

Het is hier een forum om mensen te helpen, geen Raad van bestuur hé....

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Hallo allen,

Net even met de servicedesk gebeld, kon het niet oplossen na halfuur.

Morgen komt technieker langs om na te kijken.

Benieuwd of het hiermee opgelost is.

Hou jullie op de hoogte,

Xtremegamer007

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Anonymous  schreef:

Orange Belgium moet het vanaf dit jaar zonder 'huurder' Telenet stellen. En de televisiebundel, op het netwerk van het Mechelse kabelbedrijf, blijft geld kosten in plaats van op te brengen.

Kort samengevat hangt Telenet als een donkere schaduw boven de prestaties van Orange Belgium.

Telenet, marktleider in Vlaanderen, doet Orange  twee keer pijn. Enerzijds door zijn bijna 3 miljoen mobiele klanten over te hevelen van het Orange-netwerk naar het eigen netwerk dat het drie jaar geleden verwierf met de overname van BASE. Daardoor ziet Orange de huur wegvallen die dit jaar 30 miljoen euro aan brutowinst (ebitda) kost.

Anderzijds boekt Orange verlies op zijn televisie- en internetbundel die het aanbiedt via het netwerk van Telenet. Vorig jaar vrat de zogenaamde Love-bundel (tv plus internet) 18,5 miljoen euro brutowinst (ebitda) op.

Ook dit jaar zal Orange gebukt gaan onder 'verlieslatende liefde'. Topman Michaël Trabbia belooft het verlies op het Love-product de komende jaren weg te werken door de kosten te verlagen. Maar de eigen processen efficiënter maken is niet genoeg. Orange betaalt voor Love ook huur aan Telenet voor het gebruik van diens netwerk. En die is volgens Trabbia te hoog om te concurreren met Telenet en Proximus.

Daarom maant de Fransman de telecomwaakhond BIPT andermaal aan om in te grijpen. 'Om Love break-even te maken moet de waakhond de huidige financiële en operationele voorwaarden voor de groothandelstoegang tot de kabel aanzienlijk verbeteren.' Lees: de huurprijs moet van Trabbia met 10 euro omlaag  tot 17 euro per kabelklant. Afwachten of de Belgische telecomwaakhond en de Europese Commissie binnen enkele maanden Oranges visie volgen bij de herziening van het groothandels- of huurprijs

 

de rest staat hier  https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/telenet-overschaduwt-prestaties-van-orange/9979906.html?


Ugh iedereen,

Iedereen is welkom op Tribe, de bedoeling van dit forum is dat Tribers tips&tricks aan andere leden geven, dat allemaal in een goede sfeer en met respect.

Je hebt zeker het recht om je mening te uiten maar met respect.

Laten we samen de vrede dans doen en een sterke Tribe-community opbouwen.

Totem groetjes aan iedereen,

Totem

Leden met de meeste pluimen