annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Topic gestart op: 21-01-20 09h34

Antwoorden: 21 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Hallo,

Iemand nog gisteren problemen gehad met internet zijnde een verlaagde snelheid(Max 8Mbps) ?

Reboot modem/Coax verdeler

Upstream/Downstream kanalen waren zoals gewoonlijk.

Reboot wifi 

Zowel via UTP als wireless erbarmelijke snelheid.

Zit niet op smallband gezien het was opgelost iets na 1u.

Wil graag even weten of er nog klanten waren die hetzelfde hebben ervaart regio limburg, vooraleer ik een klacht indien bij de servicedesk.

Alvast bedankt,

Xtremegamer_007

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Hallo Allen,

De finale update:

Ik heb weer volle snelheid, maar dit heeft me enkele telefoontjes gekost.

Kortom:
1) de servicedesk ging er nog steeds van uit dat ik geen internet had...
2) uiteindelijk rechtstreeks iemand van 2de lijn gekregen, situatie uitgelegd:
Telenet-issue ? dan zal telenet eerst een signaal-meting moeten uitvoeren alvorens we het ticket kunnen dispatchen...

Rond 13u maar even gekeken of het misschien toch opgelost was... en het wonder was geschied.

Nu maar eens horen wat ze mij tegemoet willen komen voor mij 3 dagen te folteren op smallband.

Greetz,

Xtremegamer007

patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  ben heel blij dat het probleem is opgelost. Dit was dus een fout aan hun zijde door u op smallband te zetten . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen