annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Topic gestart op: 21-01-20 09h34

Antwoorden: 21 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Hallo,

Iemand nog gisteren problemen gehad met internet zijnde een verlaagde snelheid(Max 8Mbps) ?

Reboot modem/Coax verdeler

Upstream/Downstream kanalen waren zoals gewoonlijk.

Reboot wifi 

Zowel via UTP als wireless erbarmelijke snelheid.

Zit niet op smallband gezien het was opgelost iets na 1u.

Wil graag even weten of er nog klanten waren die hetzelfde hebben ervaart regio limburg, vooraleer ik een klacht indien bij de servicedesk.

Alvast bedankt,

Xtremegamer_007

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  blij dat het toch opgelost is of raakt. Helaas komen dit soort dingen wel eens voor natuurlijk maar het zou niet mogen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chiquita
Aspirant genezer

@XtremeGamer_007 
Dat was mijn vrees voor uw case, dat het Telenet gerelateerd ging zijn.
En ik vrees dat veel andere zaken ook zo zal zijn...

Cdt24801
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007 

Ik ben ook blij voor u dat er zeer waarschijnlijk een oplossing in zicht is, en zeker ook dat de eigenlijke oorzaak gevonden werd.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb ook nog een boodschap voor @Anonymous :

Waar haal jij het lef vandaan om zulke onzin uit te kramen? En begrijpend lezen is ook uw sterkste kant niet. Zo heeft @patrick2 duidelijk vermeld dat hij met alles klant was bij Orange en dat hij nadien voor TV en internet naar Telenet overgegaan is. Wat die datum van oprichting Telenet daarmee te maken heeft ... Toont alleen maar aan dat jij niet begrijpend kan lezen.

En iedereen heeft recht op een mening, maar sedert wanneer bepaal jij de spelregels van Tribe? Als jij Tribe waardeloos vindt omdat er Tribers zijn die ook producten van een andere provider hebben en dat zoiets niet kan, wat doe je hier dan nog?

Wat vele anderen wel begrepen hebben en jij dus duidelijk niet is dat dit forum dient om Orange klanten met elkaar in contact te brengen zodat ervaring en kennis uitgewisseld kan worden om elkaar voort te helpen. Er staat nergens in de voorschriften dat je geen producten bij een ander mag hebben. Technische kennis is trouwens voor een groot stuk universeel. Ervaring ook.

En niemand van ons weet alles. Daarom dat wij elkaar steeds aanvullen. En niet afbreken omdat je toevallig nog andere dingen hebt ook.

Tussen haakjes, ik zal je eens iets verklappen: ik ken @patrick2 persoonlijk en ik heb ook zowel Orange als Telenet producten in huis. Als je hem daarop aanvalt voel ik mij ook aangesproken, en dit is dan de reactie.

En, @Anonymous , was het fijn om dit te lezen? Ik hoop van niet. Trek daar een les uit. Ik heb dit niet graag gedaan, maar je moest eens van hetzelfde laken een broek krijgen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chiquita
Aspirant genezer

@Anonymous 
Ik denk dat @patrick2 ons geen uitleg verschuldigd is !
Als er hier één iemand is die IEDEREEN heel goed/objectief wilt helpen dan is het de patrick wel.

Tribe is voor iedereen en personen met de behulpzaamheid en kennis van Patrick zijn een fantastische meerwaarde hier.
Liever hem dan klagende mensen (heddetem)

Leden met de meeste pluimen