Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Joery79
Veteraan verkenner

Re: Wat je dient te weten over je nieuwe aansluiting?

De 4G dekking is hier uitstekend!!! Dus dat gaat zeker lukken. Voor mijn mobiel ben ik nog bij Base, maar ik moet nog 2 maanden wachten en dan is mijn contract met toestel gedaan en kan ik overstappen naar Orange. 

Cdt24801
Aspirant sjamaan

Prima !! Smiley Knipoog

0 pluimen
Joery79
Veteraan verkenner

Mijn simkaart voor de Flybox net ontvangen. Normaal duurt de activatie wel even. Ik activeer mijn simkaart online en nog geen 5 minuten wachten en de simkaart is al actief!!! (y) Dat is wel snelle service :-) Als het goed is mag het ook gezegd worden hoor.

Ben zeeeer tevreden!!! Van de service en de verbinding!!!

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Joery79 

Dat is altijd fijn om te lezen Smiley Vrolijk

Thx om dat hier even te posten Smiley Knipoog

Surfer
Leidende verkenner

Welkom bij de Flybox club Smiley Vrolijk

Mocht je iets niet weten, mag je altijd vragen en als je tijd wilt maken, dan kan je ook hier alles lezen over de Flybox.

Ik heb hier goeie raadgeving gepost en dat is ook uit m'n onderzoek en test. Smiley Vrolijk Trouwens, ik verwijs ook naar de andere raadgevers over dit onderwerp Smiley Knipoog

Joery79
Veteraan verkenner

@SurferMerci 

Ik had wel gemerkt dat ik die Boost nog niet had. Had het abonnement van 15gb i.p.v. 150gb. Ben naar de Orange winkel geweest, maar daar konden ze me niet helpen. Dan maar via FB,... en direct in orde!!! Met dank aan Ruben van Orange. 

Leden met de meeste pluimen