annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weinig TV zenders bij Orange...

Topic gestart op: 01-07-21 17h53

Antwoorden: 4 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Weinig TV zenders bij Orange...

Vergeleken met Satelliet biedt Orange toch een mager aanbod aan van Tv zenders. Er ontbreken zeer veel internationale zenders en vooral de Nederlandse Zenders (RTL4-5 SBS6-RTL7-RTLZ-VERONICA-SBS9-.....) die ik nu wel via satelliet ontvang in Belgie (via Canal digitaal). Maar komen deze zenders dan nooit beschikbaar via Orange-Telenet-Proximus? Wel arabische zenders maar geen Nederlandse? Auteursrechten is een flauwe reden want ik betaal de rechten met een abonnement...

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

Ik gebruik men Apple TV 4K (2021) om YouTube , VTM GO , Netflix & Primevideo te bekijken , er is dus altijd wel iets te zien voor mij , zelf heb ik ook digitale tv maar kan de tijd niet zeggen dat ik de box nog eens aangezet heb 🙂 .

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik vind dat Orange juist veel zenders aanbied! 😍 Toch vergeleken met andere kabel providers.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@digiboy40  

 Lees dit topic eens want heb er toen ook in geantwoord :

https://community.orange.be/t5/Tv/RTL4-bij-Orange/m-p/48200

Moest je niet tevreden zijn over het aanbod kan je altijd satelliet nemen om via die weg tv te kijken. je bent namelijk niet verplicht om tv te nemen bij Orange. Ik vind het aanbod ruim genoeg en daarbij heb ik wel een satelliet die de Nederlandse zenders kan ontvangen. Op die manier kan ik of mijn partner er toch gebruik van maken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@digiboy40  goedenavond,

ja er is een verschil hé tussen schotel en kabel.

Maar 70 zenders zijn er al behoorlijk wat.

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-zenders

Allez wij zijn er meer dan tevreden mee, je kan maar op een zender tegelijk kijken.

Deze krijg je ook nog:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen