annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wi-Fi versterkers bij Orange

Topic gestart op: 09-01-19 14h50

Antwoorden: 7 antwoorden

wendbous
Aspirant verkenner

Wi-Fi versterkers bij Orange

Helaas al meerdere keren contact opgenomen , topics worden gesloten of niet meer vindbaar.

Er waren ons gratis wifi versterkers beloofd daar wifi in kamers niet voldoende werkt na 2 maanden terug contact opgenomen en moeten er maar zelf gaan kopen echt ??

Labels (3)
7 ANTWOORDEN 7
Paprikatje
Aspirant verkenner

Bij installatie van modem op 9 oktober 2019 heeft de installateur mij ook gratis WiFi versterkers beloofd 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Paprikatje  schreef:

Bij installatie van modem op 9 oktober 2019 heeft de installateur mij ook gratis WiFi versterkers beloofd 


Heb je dat op papier laten zetten? Want dat is het eerste dat ik ervan hoor. Het zou kunnen natuurlijk, ik ben geen Orange medewerker en werk ook niet voor de CIA, dus het is perfect mogelijk dat Orange dingen doet waar ik niks van weet Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@wendbous ik heb nergens een topic of posts gezien waarin men beloofd gratis wifi versterkers uit te geven. Zou ook niet weten dat een klant dit kan vragen in een shop of dergelijk dus vrees er voor dat het niet gaat. beste wat u eens kan doen is contact opnemen met de klantendienst nummer 5000 of bericht sturen op messenger via facebook en daar de vraag eens stellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@wendbous

Bent u zeker dat u zich niet van provider vergist of vergist heeft? De gratis WIFi powerlines of boosters, dat is een actie van Telenet, niet van Orange ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen