annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

WiFi 1ste verdieping traag

Topic gestart op: 03-09-19 23h23

Antwoorden: 15 antwoorden

Gino123456
Ervaren verkenner

WiFi 1ste verdieping traag

Hoi, 

graag raad, beneden verdieping heb ik goede WiFi. Ga ik naar boven 1ste verdieping heb ik slechte WiFi. Kan zelfs geen speelsters uit voeren zo slecht is het soms werkt het maar lang laden. Ik heb 2.4 en 5.0 van elkaar gescheiden. Ik heb al alle kanalen geprobeerd. Onderstaande apparaten zijn verbonden met mijn 2.4 GHz WiFi.

- 2x Nest camera”s streamen constant beelden naar nest cloud. 

 

 Ik wil graag in iets investeren wat goed is . Wat raden jullie aan een router , powerline adapter of mesh systeem.

 

Labels (3)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gino123456 

De UTP kabel dient van de modem rechtstreeks naar de router te gaan. Na de router kun je dan vanalles hangen dat ik hte netwerk hoort te komen. Bij gebrek aan voldoende poorten kun je dan een switch plaatsen. Ook na een AP kan je een switch hangen. Of in een ruimte waar één UTP aansluiting van de router toekomt en er meerdere toestellen zijn dei netwerk nodig hebben, ook daar kan een switch komen.

Vermits uw netwerk gebaseerd zal zijn op uw eigen router is een switch VOOR die router zinloos. Bij Orange althans, bij Telenet met een modem-only is dat anders indien je digicorder(s) hebt..

Wat de modem/router van Orange betreft die in bridge mode kan: dat weet ik niet meer van buiten, maar met de zoekfunctie zou je het op dit forum moeten kunnen terugvinden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gino123456
Ervaren verkenner

@Cdt24801  Wat is het verschil tussen de compal en de ciligence modem ? 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Gino123456 

Totem komt jouw rooksignaal blussen.
Het verschil is dat compal modem 1 is, dus de oudere versie.
De andere is modem 2 een update dus.

Zonnegroeten

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gino123456  schreef:

@Cdt24801  Wat is het verschil tussen de compal en de ciligence modem ? 


Aangezien ik geen van beide heb en geen Orange technieker (noch medewerker) ben moet ik u daar het antwoord schuldig op blijven. Gefrustreerde man

Ik ben er vrij zeker van dat er anderen op het forum zitten die u dat wel zullen kunnen zeggen. Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gino123456
Ervaren verkenner

Het beste en goedkoopste is een UTP kabel naar boven trekken en daar een AP op aansluiten, 

 

welke AP Kan ik hier het beste voor kopen ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen