annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi is vaak niet te bereiken

Topic gestart op: 30-06-20 22h40

Antwoorden: 5 antwoorden

janadesmet17
Gewaardeerd verkenner

Wifi is vaak niet te bereiken

OPGELOST

Beste,

In ons huis valt de wifi vaak weg, of heb k een wifi teken met een uitroepteken. Dit betekent volgens wat ik net leerde dat er geen verbinding is. Mijn GSM verbindt wel maar er laadt niks. Zijn er manieren om dit probleem op te lossen? 

 

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@janadesmet17  de modem herstarten doe je door middel van de stekker eruit te trekken. Wacht een minuut en steek de stekker terug in. Wacht eventjes voor alles is opgestart en bekijk de situatie nog eens.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@janadesmet17  de uitroepteken kan er op wijzen dat er geen verbinding is maar dat is niet altijd zeker. Er kan ook een probleem met de wifi zelf zijn. Heb je rechtstreeks wifi verbinding van de modem of heb je via een ander systeem verbinding? 

Je kan wel altijd alles eens herstarten dat kan soms al een oplossing zijn dus de modem , eventueel je AP of router en je gsm toestel. 

Wat je net leerde is de uitroep teken van de 4G en als daar een uitroepen teken staat heb je geen verbinding met de mast dat is iets heel anders. Het zijn twee verschillende problemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


janadesmet17
Gewaardeerd verkenner

Beste, ik verkrijg wifi rechtstreeks van de modem. Dien ik de modem dan te herstarten? Hoe doe ik dit? 

Alvast bedankt!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@janadesmet17  de modem herstarten doe je door middel van de stekker eruit te trekken. Wacht een minuut en steek de stekker terug in. Wacht eventjes voor alles is opgestart en bekijk de situatie nog eens.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


janadesmet17
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk dank! 

Leden met de meeste pluimen